Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Näe, tror inte morötter funkar. Han gillar inte grönsaker.

Brukar dock säga att dricker han kan han inte spela streethockey lika mycket, för att han inte orkar. För det spelar han varje dag.

Jag har grym söndagsångest idag eller så är det bara allmän ångest över att man har ett jobb man inte har råd med och att man befinner sig på fel sida av landet när det gäller alla håll och kanter (#)

Får man önska att man blir uppsagd då man hela tiden

Sessan: Usch, det låter inte kul. Dags att söka nytt jobb och flytta?

Verkar så, men å andra sidan har jag haft den här ångesten mer eller mindre latent ända sen januari när jag blev varslad från förra jobbet 😉 Bara råkade trilla över det här underbetalda jobbet och var ytterst tveksam till att ta det, sen blev det förläng

Det är viktigt att ha ett jobb man trivs med, är trots allt många timmar av sitt liv man tillbringar där. Men inte det lättaste att få tag i det jobb man vill ha:-(

Helt sant Helena! men jag vet ju hur man ska gå tillväga rent teoretiskt, det svåra är att få till ett möte med dem.

Joakim! PM:a mig om fler tips, jag behöver någon från vår branch att bolla med 😉

Sessan: Vilken är din bransch?

Linda: HR området =)

Jobbigt och trist Sessan. Hoppas det löser sig snabbt så du hittar nåt du trivs med.

Ja det är skit-trist och jobbigt, speciellt eftersom kontoret är fullt av mögel och jag är allergisk mot mögel vilket gör att jag förlorar ännu mer på det eftersom jag blir sjuk av jobbet (#)