Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Mögel kan vara lite besvärligt att få bort ibland. Men är inte OK att det ska förekomma. Säg åt chefen att fixa bort det eller så skickar du inspektör Larsson på dem. 🙂

Söndagsångest. Naturligtvis. Det är ju avspark om tre timmar. Viktig match. Som vanligt.

Jobbig ångest på en annars skön söndag.
Har ett jobb som jag inte trivs med, gillar typen av service/lager jobb men cheferna är inte roliga.
Hela tiden färre personal som ska göra mer, alla på min avdelning letar annat jobb.
Vilket jag också gör men det ä

Söndagsångest ska man bara inte godta, livet är bra mycket mer värt än så. För väldigt länge sen när tiden ännu var ung och flickorna vackra 😉 var jag målare och vantrivdes något så sjukt med det mesta.. byggbodar och pratet i dom, stressen på byggena dä

Kallikå du har en poäng, att trivas är faktiskt mycket viktigare än själva lönen, det visar alla undersökningar på och om man vantrivs ska man göra allt för att flytta på sig, det tar bara lite längre tid och är lite jobbigare när arbetsmarknaden är i sva

Sessan jag ska pyssla ihop mig själv sen hojtar jag till. HR som alla vet står för Hotell och Restaurang eller hur va det nu igen 🙂

Jocke: Hahahaha eller Hår branchen 😉

Sessan hur som helst en sjukt bred bransch om man har rätt kompetens och kontakter. menar allt från frisör till servitör till management konsult och arbetsförmedlare. 🙂

Jocke: (t+)

Söndagsångest finns inte här iaf, längtar redan tills kl 0715 imorron;)