Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 12:44Mögel kan vara lite besvärligt att få bort ibland. Men är inte OK att det ska förekomma. Säg åt chefen att fixa bort det eller så skickar du inspektör Larsson på dem. 🙂
Mögel kan vara lite besvärligt att få bort ibland. Men är inte OK att det ska förekomma. Säg åt chefen att fixa bort det eller så skickar du inspektör Larsson på dem. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 14:36Söndagsångest. Naturligtvis. Det är ju avspark om tre timmar. Viktig match. Som vanligt.
Söndagsångest. Naturligtvis. Det är ju avspark om tre timmar. Viktig match. Som vanligt.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 15:22Jobbig ångest på en annars skön söndag.
Har ett jobb som jag inte trivs med, gillar typen av service/lager jobb men cheferna är inte roliga.
Hela tiden färre personal som ska göra mer, alla på min avdelning letar annat jobb.
Vilket jag också gör men det ä
Jobbig ångest på en annars skön söndag.
Har ett jobb som jag inte trivs med, gillar typen av service/lager jobb men cheferna är inte roliga.
Hela tiden färre personal som ska göra mer, alla på min avdelning letar annat jobb.
Vilket jag också gör men det ä
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 17:09Söndagsångest ska man bara inte godta, livet är bra mycket mer värt än så. För väldigt länge sen när tiden ännu var ung och flickorna vackra 😉 var jag målare och vantrivdes något så sjukt med det mesta.. byggbodar och pratet i dom, stressen på byggena dä
Söndagsångest ska man bara inte godta, livet är bra mycket mer värt än så. För väldigt länge sen när tiden ännu var ung och flickorna vackra 😉 var jag målare och vantrivdes något så sjukt med det mesta.. byggbodar och pratet i dom, stressen på byggena dä
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 17:28Kallikå du har en poäng, att trivas är faktiskt mycket viktigare än själva lönen, det visar alla undersökningar på och om man vantrivs ska man göra allt för att flytta på sig, det tar bara lite längre tid och är lite jobbigare när arbetsmarknaden är i sva
Kallikå du har en poäng, att trivas är faktiskt mycket viktigare än själva lönen, det visar alla undersökningar på och om man vantrivs ska man göra allt för att flytta på sig, det tar bara lite längre tid och är lite jobbigare när arbetsmarknaden är i sva
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:22Sessan jag ska pyssla ihop mig själv sen hojtar jag till. HR som alla vet står för Hotell och Restaurang eller hur va det nu igen 🙂
Sessan jag ska pyssla ihop mig själv sen hojtar jag till. HR som alla vet står för Hotell och Restaurang eller hur va det nu igen 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:25Jocke: Hahahaha eller Hår branchen 😉
Jocke: Hahahaha eller Hår branchen 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:29Sessan hur som helst en sjukt bred bransch om man har rätt kompetens och kontakter. menar allt från frisör till servitör till management konsult och arbetsförmedlare. 🙂
Sessan hur som helst en sjukt bred bransch om man har rätt kompetens och kontakter. menar allt från frisör till servitör till management konsult och arbetsförmedlare. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:43Jocke: (t+)
Jocke: (t+)
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 23:02Söndagsångest finns inte här iaf, längtar redan tills kl 0715 imorron;)
Söndagsångest finns inte här iaf, längtar redan tills kl 0715 imorron;)