Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 09:48Bruse: Eller så ger du honom mersmak och han måste gå i ett halvår och vänta på att få dricka igen... kommer han vänta i så fall? (jag vet ju inte vad han har för inställning till alkohol, det finns ju 17åringar som inte vill dricka) Hur har du och han pr
Bruse: Eller så ger du honom mersmak och han måste gå i ett halvår och vänta på att få dricka igen... kommer han vänta i så fall? (jag vet ju inte vad han har för inställning till alkohol, det finns ju 17åringar som inte vill dricka) Hur har du och han pr
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 10:02Bruse, vad säger klonens mamma om saken?? Jag har varit benhård med alkohol för min dotter. Hon fick smaka hemma för att just känna hur det smakar. Men jag hade inte köpt öl till henne på krogen. Å andra sidan är jag ganska säker på att din klon är mer än
Bruse, vad säger klonens mamma om saken?? Jag har varit benhård med alkohol för min dotter. Hon fick smaka hemma för att just känna hur det smakar. Men jag hade inte köpt öl till henne på krogen. Å andra sidan är jag ganska säker på att din klon är mer än
Quote from Fredric Lagerström on 16 August 2010, 10:30Eller så kör du klassikern: "Men vi säger inget om det här till mamma va?" 😉
Eller så kör du klassikern: "Men vi säger inget om det här till mamma va?" 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2010, 10:32Nej, diskutera med mamman är uteslutet. Spelar ingen roll om det handlar om öl, strumpor eller vad som helst. Det går inte att prata med henne. Varför tror ni jag fick stämma henne inför både tingsrätten och länsrätten för många år sen?
Jag tror, jag vet
Nej, diskutera med mamman är uteslutet. Spelar ingen roll om det handlar om öl, strumpor eller vad som helst. Det går inte att prata med henne. Varför tror ni jag fick stämma henne inför både tingsrätten och länsrätten för många år sen?
Jag tror, jag vet
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 10:33"Men vi säger inget om det här till mamma va?"
Det förutsätter att klonens mamma inte har uppfostrat sin son till att det är f-ö-r-b-j-u-d-e-t att ha hemligheter för mamma! 😉
"Men vi säger inget om det här till mamma va?"
Det förutsätter att klonens mamma inte har uppfostrat sin son till att det är f-ö-r-b-j-u-d-e-t att ha hemligheter för mamma! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2010, 10:34Eftersom mamman inte förstått innebörd i gemensam vårdnad, så hemlighåller hon information för mig som hon enligt lag är skyldig att göra. Så då kan vi har hemlisar ihop, Klonen och jag.
Eftersom mamman inte förstått innebörd i gemensam vårdnad, så hemlighåller hon information för mig som hon enligt lag är skyldig att göra. Så då kan vi har hemlisar ihop, Klonen och jag.
Quote from Fredric Lagerström on 16 August 2010, 10:37Klonen: "Jo, vi kollade hockey och spårvagnar o så..."
Klonen: "Jo, vi kollade hockey och spårvagnar o så..."
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2010, 10:38Att han gillar spårvagnar (jag har lyckats i min uppfostran9 gillar hon inte alls. Tror det är mer att hon känner sig hotad att vi har ett gemensamt intresse å har kul ihop.
Att han gillar spårvagnar (jag har lyckats i min uppfostran9 gillar hon inte alls. Tror det är mer att hon känner sig hotad att vi har ett gemensamt intresse å har kul ihop.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 17:38Bruse: Beklagar relationen med mamman, verkar mindre roligt. 🙁 Det kanske är lite sent med tanke på hans ålder, men finns det någon morot för att inte dricka? Mina föräldrar körde med att jag fick körkortet om jag inte provade alkohol (eller andra droge
Bruse: Beklagar relationen med mamman, verkar mindre roligt. 🙁 Det kanske är lite sent med tanke på hans ålder, men finns det någon morot för att inte dricka? Mina föräldrar körde med att jag fick körkortet om jag inte provade alkohol (eller andra droge
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 18:05Spårvagnar är läskiga och livsfarliga. En öl i pappsens sällskap låter inte alls lika farligt. Låt honom smaka.
Spårvagnar är läskiga och livsfarliga. En öl i pappsens sällskap låter inte alls lika farligt. Låt honom smaka.