Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:13Har gått utan framtand ett tag i samband med att man höll på med bentillväxt för ett implantat. För det mesta hade jag en lös "fluga", men när man var helt utan framtand var det inte helt bekvämt att le.
Har gått utan framtand ett tag i samband med att man höll på med bentillväxt för ett implantat. För det mesta hade jag en lös "fluga", men när man var helt utan framtand var det inte helt bekvämt att le.
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:42Söndagsångest har jag nog lidit av sedan tonåren men jag vill nog ändå tro att den är något positiv, att vi vill prestera bra ifrån oss veckan som skalla komma. De som inte har lite söndagsångest kanske är s k "axelryckare" och inte bryr sig så mycket. I
Söndagsångest har jag nog lidit av sedan tonåren men jag vill nog ändå tro att den är något positiv, att vi vill prestera bra ifrån oss veckan som skalla komma. De som inte har lite söndagsångest kanske är s k "axelryckare" och inte bryr sig så mycket. I
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:44Idag har jag lite MER söndagsångest än normalt eftersom jag återgår till grottekvarnen imorgon efter åtta månader av att själv råda över min tid (även om en helt galen proportion av den förväntats gå till studierna).
Jobba, och dessutom jobba eftermiddag
Idag har jag lite MER söndagsångest än normalt eftersom jag återgår till grottekvarnen imorgon efter åtta månader av att själv råda över min tid (även om en helt galen proportion av den förväntats gå till studierna).
Jobba, och dessutom jobba eftermiddag
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 18:21Kan man ha ångest en måndag för att man inte gjorde tillräckligt mycket en söndag och räkna det som söndagsångest? För i så fall är det det jag har... (#)
Kan man ha ångest en måndag för att man inte gjorde tillräckligt mycket en söndag och räkna det som söndagsångest? För i så fall är det det jag har... (#)
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 18:35Vaddå, finns det ingen måndagsångest tråd? *förvånad* Annars får du väl skapa en! 😉
Vaddå, finns det ingen måndagsångest tråd? *förvånad* Annars får du väl skapa en! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 8 February 2010, 18:48Kenny och Mats och ni andra som kanske är lite nya i gemet så att säga 😉 Backa gärna i den här tråden och läs lite grand om ni har lust.
För ganska jämnt ett årsedan så hade jag tydligen grillpremiär hemma, hade jag inte läst det här nu så hade jag helt
Kenny och Mats och ni andra som kanske är lite nya i gemet så att säga 😉 Backa gärna i den här tråden och läs lite grand om ni har lust.
För ganska jämnt ett årsedan så hade jag tydligen grillpremiär hemma, hade jag inte läst det här nu så hade jag helt
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 17:36Söndag, men ingen ångest. Skulle dock inte ha något emot en längre helg:-)
Söndag, men ingen ångest. Skulle dock inte ha något emot en längre helg:-)
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 20:04Inte här heller,då jag har börjat med o sova över/kvar..på sommarstället..SÅ mysigt att gå ut vid 05 o tömma blåsan till fågelkvitter !! (Bara utedass,vi e ju på landet...) Sen käka frukost o gå 1 promenad bort till berget o upp på berget o bara NJUUTA..a
Inte här heller,då jag har börjat med o sova över/kvar..på sommarstället..SÅ mysigt att gå ut vid 05 o tömma blåsan till fågelkvitter !! (Bara utedass,vi e ju på landet...) Sen käka frukost o gå 1 promenad bort till berget o upp på berget o bara NJUUTA..a
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 20:57fredagsångest..fast det är skönt att jobba oregelbundet, blir inte lika många fredagar..
fredagsångest..fast det är skönt att jobba oregelbundet, blir inte lika många fredagar..
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:52Ingen söndagsångest. Imorgon kommer mina rumskamrater tillbaka och då blir det kuligare. Och så ska jag på tjejmiddag imorgon kväll(V)
Ingen söndagsångest. Imorgon kommer mina rumskamrater tillbaka och då blir det kuligare. Och så ska jag på tjejmiddag imorgon kväll(V)