Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 14:33Ångest för jag inte tog seedningsloppet på 45 mintuer... men slog ändå personbästa, och tog ut mig så jag fick svälja kräkningarna efter målgång... Så jag kanske inte borde ha ångest ändå... men va faan... aja, får se vilken startgrupp de blir. 🙂
Ångest för jag inte tog seedningsloppet på 45 mintuer... men slog ändå personbästa, och tog ut mig så jag fick svälja kräkningarna efter målgång... Så jag kanske inte borde ha ångest ändå... men va faan... aja, får se vilken startgrupp de blir. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 14:41Svälja kräkningar låter ju... trevligt?
Det enda jag sväljer för tillfället är pasta och köttfärssås. Mycket trevligare 🙂
Svälja kräkningar låter ju... trevligt?
Det enda jag sväljer för tillfället är pasta och köttfärssås. Mycket trevligare 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 16:46Ångest å ångest, men söndagar med riktigt vackert väder gör att det känns tungt att va singel. Vill gärna ha nån att dela det vackra vädret med.
Ångest å ångest, men söndagar med riktigt vackert väder gör att det känns tungt att va singel. Vill gärna ha nån att dela det vackra vädret med.
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 16:52Har skippat det där med söndagsångest, det är ju så tråkigt...
Har skippat det där med söndagsångest, det är ju så tråkigt...
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 19:05Det låter ju definitivt som ett vinnande koncept. (t+)
Det låter ju definitivt som ett vinnande koncept. (t+)
Quote from Fredric Lagerström on 22 March 2009, 19:08Alle die Grüne Männer sind putz weg hier! Nach dem Langpass.
Alle die Grüne Männer sind putz weg hier! Nach dem Langpass.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 21:44Det bästa med denna veckas söndagsångest är att det bra är 4 dagar kvar till den 4 dagar långa helgen!!:)
Det bästa med denna veckas söndagsångest är att det bra är 4 dagar kvar till den 4 dagar långa helgen!!:)
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 22:07Alltså kan man säga att måndagen varit idag...
Alltså kan man säga att måndagen varit idag...
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 22:41Jag har hela åtta lediga dagar kvar tills det är dags att börja jobba igen 😉 Ingen söndagsångest så långt ögat når 😛
Jag har hela åtta lediga dagar kvar tills det är dags att börja jobba igen 😉 Ingen söndagsångest så långt ögat når 😛
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 22:46Händer det någe skoj under dessa 8 dagar då?
Händer det någe skoj under dessa 8 dagar då?