Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:01Ingen söndagsångest alls. Åker till Kanarieöarna imorgon. Ska bli fullständigt underbart!!! Är i full gång med att hitta sommarkläderna.....
Ingen söndagsångest alls. Åker till Kanarieöarna imorgon. Ska bli fullständigt underbart!!! Är i full gång med att hitta sommarkläderna.....
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:21Eva, jag hatar dej nu... 🙂
Eva, jag hatar dej nu... 🙂
Quote from Åsa Tysklind on 28 December 2008, 21:32Usch vad avensjulk man blir ..
Tänk lite sol och värme...(H)
Usch vad avensjulk man blir ..
Tänk lite sol och värme...(H)
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 21:45Kanarieöarna...där är det ju inte -17 och snö,där kan man ju inte åka skidor (H)
Kanarieöarna...där är det ju inte -17 och snö,där kan man ju inte åka skidor (H)
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 22:11Ingen ångest idag! Ingen sol heller.. hmm....
It is a good day indeed!
Ingen ångest idag! Ingen sol heller.. hmm....
It is a good day indeed!
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 23:14Här var det klar ångest. Förutom att jag skall jobba så måste jag dessutom gå upp i ottan och åka till Linköping.
(Inget ont om Linköping men jag är inte så jättesugen att åka nånstans och jobba just nu)
Här var det klar ångest. Förutom att jag skall jobba så måste jag dessutom gå upp i ottan och åka till Linköping.
(Inget ont om Linköping men jag är inte så jättesugen att åka nånstans och jobba just nu)
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 04:09Söndagsångest?? Den försvann med andra ölen. 😉
(hv)
Rockbaren.... blir inte bättre än så!! (t+)
Söndagsångest?? Den försvann med andra ölen. 😉
(hv)
Rockbaren.... blir inte bättre än så!! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 12:38o i morgon är det söndag igen.
tsm eller inte tsm, det är frååågan...
o lillkillen har valt klättring på eftermiddan.
han bestämmer, han fyller år 😉
o i morgon är det söndag igen.
tsm eller inte tsm, det är frååågan...
o lillkillen har valt klättring på eftermiddan.
han bestämmer, han fyller år 😉
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 13:06tsm?
tsm?
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2009, 13:23Tillsyningsman
Tillsyningsman