Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 19:54Jo men den håller på att gå över.
Besökte nämligen Liseberg och deras juljippo tillsammans med familjen och höll på att få totalpanik över all trängsel och köande som var överallt. Vid ett antal tillfällen var man riktigt nära att bli överkörd av en väg
Jo men den håller på att gå över.
Besökte nämligen Liseberg och deras juljippo tillsammans med familjen och höll på att få totalpanik över all trängsel och köande som var överallt. Vid ett antal tillfällen var man riktigt nära att bli överkörd av en väg
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 19:58Ingen ångest alls, Bruse?! Att undra var helgen tog vägen, och vilja ha åtminstone en dag tillbaka från den som tog den, är väl ett rätt vanligt symptom på just söndagsångest...
Jag tror faktiskt du har ett ovanligt allvarligt fall, som du dessutom förne
Ingen ångest alls, Bruse?! Att undra var helgen tog vägen, och vilja ha åtminstone en dag tillbaka från den som tog den, är väl ett rätt vanligt symptom på just söndagsångest...
Jag tror faktiskt du har ett ovanligt allvarligt fall, som du dessutom förne
Quote from Rasmus Olsson on 7 December 2008, 20:06Kom hit och trösta mig Berit.
Kom hit och trösta mig Berit.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 20:41Om det inte vore för att jag inte vill lämna barnen sovandes själva hemma, så hade jag ju givetvis kommit över och tröstat. 🙂
Men sjukdomsinsikten verkar jag ha slagit till nu, så du kanske är på bättringsvägen trots allt!
Om det inte vore för att jag inte vill lämna barnen sovandes själva hemma, så hade jag ju givetvis kommit över och tröstat. 🙂
Men sjukdomsinsikten verkar jag ha slagit till nu, så du kanske är på bättringsvägen trots allt!
Quote from Rasmus Olsson on 7 December 2008, 21:05Så jävla less på att inte kunna gå normalt, cykla eller styrketräna eller nånting normalt. Så det är jämn ångest hela tiden.
Så jävla less på att inte kunna gå normalt, cykla eller styrketräna eller nånting normalt. Så det är jämn ångest hela tiden.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 22:30Du, det där låter inget vidare! 🙁 När kan saker och ting beräknas återgå till det normala igen? Känns som om det är lite fel årstid att halta runt på ostadiga fötter... Och här sitter man och gnäller över en täppt näsa!
Du, det där låter inget vidare! 🙁 När kan saker och ting beräknas återgå till det normala igen? Känns som om det är lite fel årstid att halta runt på ostadiga fötter... Och här sitter man och gnäller över en täppt näsa!
Quote from Rasmus Olsson on 8 December 2008, 07:32Det är alldeles rätt årstid för sånt här. Hur kul skulle det vara att två månader av sommarens tre försvann i ett stillasittande? åjo, det här har jag allt tänkt ut. Fullt normal planerar jag vara till julen, då ligger smånissarna illa till, för då har ja
Det är alldeles rätt årstid för sånt här. Hur kul skulle det vara att två månader av sommarens tre försvann i ett stillasittande? åjo, det här har jag allt tänkt ut. Fullt normal planerar jag vara till julen, då ligger smånissarna illa till, för då har ja
Quote from Funbeat user on 15 December 2008, 12:48Ingen som hade ångest denna helgen?
Hoppas såklart att Bruse har kurerat sin.Hade lite ångest i natt, när jag insåg hur länge sen det var
jag själv tränade...
Snart frisk, snart frisk...
Men helgen var såklart fylld med annat 😉
Ingen som hade ångest denna helgen?
Hoppas såklart att Bruse har kurerat sin.
Hade lite ångest i natt, när jag insåg hur länge sen det var
jag själv tränade...
Snart frisk, snart frisk...
Men helgen var såklart fylld med annat 😉
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:18Har ingen söndagsångest idag, är ledig t o m 6/1:-)
Har ingen söndagsångest idag, är ledig t o m 6/1:-)
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:43Skitmycket ångest! Jag har inte gjort hälften, jag är inte ledig, jag har inte ens packat... Ge mig lugnande!
Skitmycket ångest! Jag har inte gjort hälften, jag är inte ledig, jag har inte ens packat... Ge mig lugnande!