Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 19:44Den här helgen gick alldeles för fort. Inte riktigt redo för måndag i morgon.
Den här helgen gick alldeles för fort. Inte riktigt redo för måndag i morgon.
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2011, 19:47Skjut upp måndagen, och ta en extrasöndag.
Skjut upp måndagen, och ta en extrasöndag.
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 19:55Min chef skulle kunna ha problem med det 😉 Undrar om det funkar att pausa *testtrycker på pausknappen* Nä.. strunt också!
Men jag har en fullspäckad vecka med massor av kul - bl.a. TBE-vaccinering. Yey! Och sista dagen att deklarera imorgon och jag vet
Min chef skulle kunna ha problem med det 😉 Undrar om det funkar att pausa *testtrycker på pausknappen* Nä.. strunt också!
Men jag har en fullspäckad vecka med massor av kul - bl.a. TBE-vaccinering. Yey! Och sista dagen att deklarera imorgon och jag vet
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 19:55Hmm, är inte heller redo för måndag imorgon...
Det blir säkert OK, men känns inte så ikväll. Och jag har ju precis bytt jobb och borde vara supersugen... (#)
Hmm, är inte heller redo för måndag imorgon...
Det blir säkert OK, men känns inte så ikväll. Och jag har ju precis bytt jobb och borde vara supersugen... (#)
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2011, 20:01Klicka på den här
BILD:http://idaraty.blogg.se/images/2010/pause_50477768_115085570.jpg
Klicka på den här
BILD:http://idaraty.blogg.se/images/2010/pause_50477768_115085570.jpg
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 20:02känns bra att ja ginte jobbadi igår har gått på tok för fort ändå
känns bra att ja ginte jobbadi igår har gått på tok för fort ändå
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 20:03Har varit ledig i två veckor och sista tiden på jobbet var värre än vanligt. Så jag längtar INTE till jobbet imorgon.
Har varit ledig i två veckor och sista tiden på jobbet var värre än vanligt. Så jag längtar INTE till jobbet imorgon.
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 20:07Tack Bruse! Trycker rejält på Pause-knappen!
Tack Bruse! Trycker rejält på Pause-knappen!
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 20:23Den funkar inte där jag är just nu 🙁
Den funkar inte där jag är just nu 🙁
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 21:15Kat: Du vet, det är ju bara bra att ladda upp med kolhydrater innan ett lopp 😉
Kat: Du vet, det är ju bara bra att ladda upp med kolhydrater innan ett lopp 😉