Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 21:17Hmm, jag har ätit kakor så jag nästan spyr - räknas det?
Hmm, jag har ätit kakor så jag nästan spyr - räknas det?
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 21:19Kakor innehåller många kolhydrater så självklart räknas det! Dock kan det vara lite tidigt att börja ladda...
Kakor innehåller många kolhydrater så självklart räknas det! Dock kan det vara lite tidigt att börja ladda...
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 21:20Gott med kakor! 😀 Dock tror jag att det är lite tidigt att börja ladda upp redan nu 😉
Gott med kakor! 😀 Dock tror jag att det är lite tidigt att börja ladda upp redan nu 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 06:12Va? Har det varit helg? *känns inte så* (#)
Va? Har det varit helg? *känns inte så* (#)
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 12:14Den här tråden passar väl in sista kvällen på semestern, även om det råkar vara måndagkväll här där jag är. Underbar resa men allt roligt har ett slut och nu ser jag fram mot att komma hem och jobba 😉
Det är liiite svårera att motivera mig för loppet på
Den här tråden passar väl in sista kvällen på semestern, även om det råkar vara måndagkväll här där jag är. Underbar resa men allt roligt har ett slut och nu ser jag fram mot att komma hem och jobba 😉
Det är liiite svårera att motivera mig för loppet på
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:28Hade rejäl söndagsångest igår. Har fortfarande söndagsångest, fastän det är måndag... Har ingen lust att gå till jobbet imorrn. Heller. Jag har just bytt jobb och det är väl möjligt att det blir bättre när jag blir mer insatt. Men... Just nu känns det int
Hade rejäl söndagsångest igår. Har fortfarande söndagsångest, fastän det är måndag... Har ingen lust att gå till jobbet imorrn. Heller. Jag har just bytt jobb och det är väl möjligt att det blir bättre när jag blir mer insatt. Men... Just nu känns det int
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:32Usch då Örjan, låter inte kul 🙁 Kan du inte skingra tankarna med träning eller att berätta hur helgens date var....
Usch då Örjan, låter inte kul 🙁 Kan du inte skingra tankarna med träning eller att berätta hur helgens date var....
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:37Haha, Camilla. Tack för att du försöker distrahera mig! 🙂 Jag tränade igår. Hade inte lust, men kände att det nog var bra för humöret och söndagsångesten. Och det hjälpte väl lite. Om inte kanske kroppen tyckte om det i alla fall.
Dejten var bra. Vi ska
Haha, Camilla. Tack för att du försöker distrahera mig! 🙂 Jag tränade igår. Hade inte lust, men kände att det nog var bra för humöret och söndagsångesten. Och det hjälpte väl lite. Om inte kanske kroppen tyckte om det i alla fall.
Dejten var bra. Vi ska
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:42Då får du ta med T-sprit och tomtebloss till nästa date, då ska du får se på gnistor 😉
Då får du ta med T-sprit och tomtebloss till nästa date, då ska du får se på gnistor 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 20:43Camilla, dejtingexperten har uttalat sig. En rätt eldig tjej.
Camilla, dejtingexperten har uttalat sig. En rätt eldig tjej.