Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Haha, så vig är jag nu inte. Men jag kan göra schyssta utfall för att nå låga bollar långt bort 😉

Jag vill också ha hamburgare!
Ska nog sätta mig ute i solen en stund och sedan gå på studenbio 🙂

Anso: Ja, men det var värt det! Jösses vad jag fick skratta! 😀 Vi som lämnade festen tillsammans gick en sväng förbi Stallyktan (killarna "bara måste ha en öl till")) och sen fastnade vi på Max ett tag. Jag åt ingenting, brukar inte vara hungrig så dags

Jag är ju verkligen inget fans av hamburgare, men ta mig tusan så smakade det gott i lördagsnatt johan, blev det någon hamburgare efter bion, och vad såg du?

Linda, killarna "bara en öl till" - tur de gick så mina grannar fick lite lugn! 😉
KUL att du ko

Anso: Ja, dina grannar... men du är inte vräkt än i alla fall 😉 KUL var just vad det var! 😀

Nej som tur är så får jag bo kvar än så länge! 🙂
Har dock inte stött på någon granne än heller, så vet inte vad de tyckte om spektaklet i lördagsnatt..

Nu blir det natti! Godnatt!

Nope, ingen hamburgare 🙁
Såg Fish Tank. Inte världens mest upplyftande film, men rätt bra.

Hmm, det där om "värden kommer bli vräkt nu" undrade jag också i lördags...

Var det fest i ditt hus med i lördags Johan?!

Nä, vi var inte hemma hos mig. Så för mig var det lugnt (H). Tänkte mer på de som vi var hos.

Men du kan ju tänka dig hur det blir när en kör har fest => sång ända inpå småtimmarna... 😉

Haha! Kan mkt väl tänka mig hur det låter - enda gången som grannarna knackade på hos mig en gång var när vi satt och sjöng (onyktra). Det lät nog inte så bra och var nog rätt jobbigt att lyssna på... Dock var klockan inte mer än strax efter tio en fredag

Tja, kören brukar sjunga rätt rent, även i påverkat tillstånd, även om det kan börja låta lite småfalskt efter klockan tolv-ett någonstans... 😉

Sjungandet i lördags höll på bra mkt längre än kl tio. (H)