Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

*skriver kom-ihåg-lista: tomtebloss, t-sprit, tändstickor*

Nu kan inte tjejen påstå att du inte är initiativrik 😉

Bruse, ibland är det lättare sagt än gjort.......

Man kan till och med ha söndagsångest FAST man har SEMESTER på måndagen upptäckte jag i söndags. PLUS att jag fick ha lite bonusångest igår för att det är som min egen privata lilla måndag idag när jag är tillbaka på jobbet igen. PLUS att imorgon kommer d

Usch! Dessa söndagar då man ska hinna med så mycket. Man ska hinna pressa ur den sista droppen ledighet men samtidigt göra allt tråkigt. Städa, packa, förbereda inför jobbveckan. 🙁

Just denna söndagen ska ena dottern spela blockflöjt på Liseberg. Men h

"Ångest på en söndag"

För att man bor i en byhåla, där alla känner alla. Är inte männen upptagna så nog f-n är de bögar. Trist utgång, tidig hemgång...för att vakna pigg en söndag.

Nu är de bara att springa sig glad igen...sen är de måndag *suck*

(H)

Kraftig söndagsångest över att jag har massor att göra men bara hunnit med att ätit frukost och nu verkar jag inte kunna resa mig från soffan (#) Visserligen var det jättetrevligt igår (hemma vid halv fyra) men att vakna vid halv tolv ingick inte riktigt

Låter som min dag Linda, minus ångesten. Känns rätt ok än så länge idag. Ska iväg och spela badminton senare.

Haha, Linda det tar på att vara på fest så pass sent! Gick du iväg till Stallyktan sen?! Jag gick iväg på McD och tryckte en hamburgare - schjuk hunger! Chips blir man inte mätt på.. 😉
Jag har inte alls haft någon söndagsångest idag - skönt!

Såg att det

Ja, det gick bra Anso! 🙂
Vann alla set tror jag och hon som jag spelade mot tyckte jag var "väldigt vig för att vara kille" (man gör ju lite utfall och sträcker sig åt lite håll och kanter för att nå bollar när man spelar badminton).

Hamburgare och chi

Oj oj, ingen dålig kommentar att få! 🙂

Visst känns det trist att helgen redan är slut, men det är inte så många dagar kvar till nästa! 😀 Veckorna bara springer förbi.. På gott och ont.

Mat i magen behövs, blev hungrig nu när jag läste om hamburgaren.