Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 21:48Då hade väl mina grannar varit och plingat på för länge sen... 😉
Då hade väl mina grannar varit och plingat på för länge sen... 😉
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 22:07Haha, mycket möjligt! 😀
Haha, mycket möjligt! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2011, 21:29Vill ni slippa söndagsångest?
Vill ni träffa er favoritsingel?
Vill ni se och höra Kårsdraget med baletten Korsetten?
Vill ni åka gamla spårvagnar, dubbeldäckarbussar och ångslupar?Kom till Spårvagnens dag på söndag! Mycket vagnar på Djurgårdslinjen, mi
Vill ni slippa söndagsångest?
Vill ni träffa er favoritsingel?
Vill ni se och höra Kårsdraget med baletten Korsetten?
Vill ni åka gamla spårvagnar, dubbeldäckarbussar och ångslupar?
Kom till Spårvagnens dag på söndag! Mycket vagnar på Djurgårdslinjen, mi
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 21:33På söndag är det mors dag. Just saying.
På söndag är det mors dag. Just saying.
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2011, 21:36Då kan du få en morsdagspuss av mig! Och lillan med, hon lär ju bli morsa nån dag.
Då kan du få en morsdagspuss av mig! Och lillan med, hon lär ju bli morsa nån dag.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 21:46Bruse: Skräm inte Kat! *tittar strängt på*
Kat: Lillan kommer aaaaldrig bli vuxen och göra så vuxna saker att hon blir mamma 😉
Bruse: Skräm inte Kat! *tittar strängt på*
Kat: Lillan kommer aaaaldrig bli vuxen och göra så vuxna saker att hon blir mamma 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 10:08*hjälper Linda lite*
Kat:...och framför allt kommer hon ALDRIG att träffa någon elak pojke som krossar hennes hjärta, sådeså! 🙂
*hjälper Linda lite*
Kat:...och framför allt kommer hon ALDRIG att träffa någon elak pojke som krossar hennes hjärta, sådeså! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 10:19Mäh, sluta! Hon ska vara lite och söt och mammig hela livet!
Sa någon att ensamma mammor med ett barn blir konstiga!? (H)
Mäh, sluta! Hon ska vara lite och söt och mammig hela livet!
Sa någon att ensamma mammor med ett barn blir konstiga!? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2011, 12:28Lillan kommer älska att få köra spårvagn.. eller eh, hon kanske är för liten? men mamma kan få köra!
Lillan kommer älska att få köra spårvagn.. eller eh, hon kanske är för liten? men mamma kan få köra!
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 17:55Att bry sig.
BILD:http://morrisochrakan.blogg.se/images/2010/planet_69160100.jpg
Att bry sig.
BILD:http://morrisochrakan.blogg.se/images/2010/planet_69160100.jpg