Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Gäller det brännVIN också Fredrik? 😉

Midsommar tycker ja är den värsta helgen att vara ensam på. Har bara varit det en gång för några år sedan och det var inte kul. Nyår däremot har jag inga problem att vara själv på (även om det är kul med fest:-))

Sill och färskpotatis vill jag ha iaf på

jag tänker nog.. hm.. det beror på vad det blir för väder på midsommar..

Det är väl inget speciellt med midsommar...eller?
Jag har firat alla stora högtider själv minst en gång...utom jul då...
Och dom har varit som vilken kväll som helst...;)

Midsommar är den helg som vi i släkten alltid firat tillsammans på Blidö, Stockholms skärgård. Sen firar vi pappa på midsommardagen och oftast mig på söndagen.
Om man inte kommer får man meddela det i god tid. Ett år firade min bror och hans familj sväge

Midsommarafton har en tragisk känsla för mig då min morfar dog på midsommarafton när jag var 10 år och min dåvarande pojkvän dök från en brygga på midsommarafton när jag var 20 och bröt fyra kotor i nacken och blev lam upp till armhålorna. Året efter det

Ja du Jessie, nu skrämde du upp minnet på mig också. En av mina bästa kompisar, vi gick 9 år i skolan i samma klass och hade mycket roligt i tonåren. Han passade på att supa ihjäl sig för några år sedan just på midsommaren. Han hade tränat länge på det, f

Jag vill inte att det ska vara måndag imorgon 🙁
Var ute igår, sov dåligt, kom igång sent. Känns som att hela dagen har försvunnit. Nu är jag så trött så jag funderar på att gå och lägga mig...

Men Kat - du kom ju iaf ut och fick se kostymklädda pojkar och flickor idag. *Kul att se dig förresten*

...och nästa vecka är bara 4 dagar (nej, den är 7 dagar som alla andra veckor, men 4 arbetsdagar...)

Katarina.. Men snart är det ju helg igen.