Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 20:53Jag har lite ångest för att jag inte skall få ett lånelöfte i morgon så jag missar lägenheten jag har hittat. Skall hänga på "låset" till banken i morgon bitti.
Håll tummarna är ni snälla!
Jag har lite ångest för att jag inte skall få ett lånelöfte i morgon så jag missar lägenheten jag har hittat. Skall hänga på "låset" till banken i morgon bitti.
Håll tummarna är ni snälla!
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 21:00Celos: Lånelöfte kan du ju få online...
Celos: Lånelöfte kan du ju få online...
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 21:02Jag håller tummarna.
Men kom ihåg att marknaden verkar vara lite i obalans just nu (åtminstone i Stockholm - jag vet inte vart du köper). Det är svårt att sälja lägenheter, och framförallt att få ut det pris man vill ha. Och eftersom köparna vet att det
Jag håller tummarna.
Men kom ihåg att marknaden verkar vara lite i obalans just nu (åtminstone i Stockholm - jag vet inte vart du köper). Det är svårt att sälja lägenheter, och framförallt att få ut det pris man vill ha. Och eftersom köparna vet att det
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 21:03Jo, det vet jag men jag har en bra kontakt. Nya ägarna till huset har en besiktningsklausul fram tom den 17 juli. Detbär inga problem med den, men banken kan i alla fall välja att vänta med löfte till dess besiktning är gjord. Men jag hoppas att jag kan ö
Jo, det vet jag men jag har en bra kontakt. Nya ägarna till huset har en besiktningsklausul fram tom den 17 juli. Detbär inga problem med den, men banken kan i alla fall välja att vänta med löfte till dess besiktning är gjord. Men jag hoppas att jag kan ö
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 21:04Jag kommer oxå att hålla tummarna (t+)
Jag kommer oxå att hålla tummarna (t+)
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 21:07Emil: jo nog är det köparens marknad alltid. Lgh ligger i ett av omr som jag är intresserad av. Det liggervredan bud trots att visningen inte är gjord.
Hua, det här kommer att bli nervöst
Emil: jo nog är det köparens marknad alltid. Lgh ligger i ett av omr som jag är intresserad av. Det liggervredan bud trots att visningen inte är gjord.
Hua, det här kommer att bli nervöst
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 15:02Yieeehaaaaa !!!! Lånelöfte - check. Budgivning kan börja efter sedvanlig visning 😀
Yieeehaaaaa !!!! Lånelöfte - check. Budgivning kan börja efter sedvanlig visning 😀
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 18:21YEES!
Våra tummar är typ BÄST (H)
YEES!
Våra tummar är typ BÄST (H)
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 20:35Defenitivt. Ni kan gärna få fortsätta hålla dem tills allt är klart;)
Defenitivt. Ni kan gärna få fortsätta hålla dem tills allt är klart;)
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 22:02Hej Celos, Ge Camilla adressen så sätter hon upp en lapp i porten.
"Ni som har barn, tänk på att det är radon i huset" (H) (men så får man väl inte göra :D)
Hej Celos, Ge Camilla adressen så sätter hon upp en lapp i porten.
"Ni som har barn, tänk på att det är radon i huset" (H) (men så får man väl inte göra :D)