Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 19:39Usch total måndagsångest.. 🙁 att jag känner mig ensam, osällskaplig och inte har nån polare online o snacka med på msn lr liknande gör itne saken bättre *suckar* Måste få ur mig mitt gnäll o rädslor o nojor.. så jag använder den här tänkte jag.. iaf för
Usch total måndagsångest.. 🙁 att jag känner mig ensam, osällskaplig och inte har nån polare online o snacka med på msn lr liknande gör itne saken bättre *suckar* Måste få ur mig mitt gnäll o rädslor o nojor.. så jag använder den här tänkte jag.. iaf för
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 19:51Mikaela: Det blir lätt så. Har känt lika dant den senaste tiden (även om jag har känslan nu av att det går mot bättre tider :-)). Men det är bara att prata av dig här så känns det nog snart bättre 🙂
Mikaela: Det blir lätt så. Har känt lika dant den senaste tiden (även om jag har känslan nu av att det går mot bättre tider :-)). Men det är bara att prata av dig här så känns det nog snart bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 18:57Ja Hebbe du har rätt.. känns lite lättare idag, och ja jag känner oxå som du att jag går mot bättre tider, nu med mitt nya jobb o så.. bara det där lilla extra som fattas, att slippa vara ensam längre.. men det ska lösas i år.. jag har sagt att 2011 ska
Ja Hebbe du har rätt.. känns lite lättare idag, och ja jag känner oxå som du att jag går mot bättre tider, nu med mitt nya jobb o så.. bara det där lilla extra som fattas, att slippa vara ensam längre.. men det ska lösas i år.. jag har sagt att 2011 ska
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 01:58Som Hebbe säger, du har alltid oss singlar att prata med, vi är alltid där för dig och varandra(L)
Som Hebbe säger, du har alltid oss singlar att prata med, vi är alltid där för dig och varandra(L)
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 18:41Tack Hasse 🙂 Jag finns här för er oxå.. anytime 🙂
Tack Hasse 🙂 Jag finns här för er oxå.. anytime 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 22:42Mikaela: tänkte först säga att du kunde få en kram om du var snäll nu när jag e i krokarna. Men kom på att jag e en bit utanför stan (alberga).
Mikaela: tänkte först säga att du kunde få en kram om du var snäll nu när jag e i krokarna. Men kom på att jag e en bit utanför stan (alberga).
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 17:31Tack Andreas, tanken var ju god iaf 🙂
Tack Andreas, tanken var ju god iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 17:15Var och klättrade i ställe som heter Tunbridge Wells igår i Kent utanför London. Fint väder och fina klippor.
Var och klättrade i ställe som heter Tunbridge Wells igår i Kent utanför London. Fint väder och fina klippor.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 18:25Nu fick jag söndagsångest. Eller egentligen klätterabstinens.
Nu fick jag söndagsångest. Eller egentligen klätterabstinens.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 18:29Emil: Du får köpa lite fästen och sätta upp dem på väggen hemma 😉
Emil: Du får köpa lite fästen och sätta upp dem på väggen hemma 😉