Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Usch total måndagsångest.. 🙁 att jag känner mig ensam, osällskaplig och inte har nån polare online o snacka med på msn lr liknande gör itne saken bättre *suckar* Måste få ur mig mitt gnäll o rädslor o nojor.. så jag använder den här tänkte jag.. iaf för

Mikaela: Det blir lätt så. Har känt lika dant den senaste tiden (även om jag har känslan nu av att det går mot bättre tider :-)). Men det är bara att prata av dig här så känns det nog snart bättre 🙂

Ja Hebbe du har rätt.. känns lite lättare idag, och ja jag känner oxå som du att jag går mot bättre tider, nu med mitt nya jobb o så.. bara det där lilla extra som fattas, att slippa vara ensam längre.. men det ska lösas i år.. jag har sagt att 2011 ska

Som Hebbe säger, du har alltid oss singlar att prata med, vi är alltid där för dig och varandra(L)

Tack Hasse 🙂 Jag finns här för er oxå.. anytime 🙂

Mikaela: tänkte först säga att du kunde få en kram om du var snäll nu när jag e i krokarna. Men kom på att jag e en bit utanför stan (alberga).

Tack Andreas, tanken var ju god iaf 🙂

Var och klättrade i ställe som heter Tunbridge Wells igår i Kent utanför London. Fint väder och fina klippor.

Nu fick jag söndagsångest. Eller egentligen klätterabstinens.

Emil: Du får köpa lite fästen och sätta upp dem på väggen hemma 😉