Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 18:51Lider också av klätterabstinens....
Lider också av klätterabstinens....
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 21:37Skulle gärna vilja lära mig klättra.
Skulle gärna vilja lära mig klättra.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 21:32Sorry, men det finns stor risk att jag kommer återuppliva den här tråden varje söndag under hösten.
Nu är det ju super-ångest... Semestern är slut och imorgon ska man in i grottekvarnen och slava oavbrutet till jul...!!!FRITID ÄR ROLIGARE ÄN ARBETSTID!
Sorry, men det finns stor risk att jag kommer återuppliva den här tråden varje söndag under hösten.
Nu är det ju super-ångest... Semestern är slut och imorgon ska man in i grottekvarnen och slava oavbrutet till jul...!!!
FRITID ÄR ROLIGARE ÄN ARBETSTID!
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 21:34Det är bara att göra som jag, jag började mn arbetsvecka efter semestern med att gå till chefen och boka ny semester i oktober. Visserligen bara en vecka, men då har man något att se fram emot inom lite rimligare tid.
Det är bara att göra som jag, jag började mn arbetsvecka efter semestern med att gå till chefen och boka ny semester i oktober. Visserligen bara en vecka, men då har man något att se fram emot inom lite rimligare tid.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 21:36Låter bra! Jag har ju 4 semesterdagar kvar att ta ut 🙂
Låter bra! Jag har ju 4 semesterdagar kvar att ta ut 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:00Jag har tre veckor kvar. Fast vete 17 när jag skall ra dem och vad jag skall göra.
Jag har tre veckor kvar. Fast vete 17 när jag skall ra dem och vad jag skall göra.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:24Jag har många dagar sparade, tror snart att de kommer att betalas ut med lönen. Inte så bra koll där men jag tror att de är runt 30.
Sen är ju frågan vad man ska göra. Känns som att det aldrig passar (#)PS. Örjan: det är därför du har oss här i soffan
Jag har många dagar sparade, tror snart att de kommer att betalas ut med lönen. Inte så bra koll där men jag tror att de är runt 30.
Sen är ju frågan vad man ska göra. Känns som att det aldrig passar (#)
PS. Örjan: det är därför du har oss här i soffan
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:42Nu är det lite konstigt på min dator, ser bara "semesterdagar" och "ta ut".
Tyvärr är schemat lagt fram till den 25/9, så lämpligt då 😉 Det är kört att ta ut under den perioden.
Nu är det lite konstigt på min dator, ser bara "semesterdagar" och "ta ut".
Tyvärr är schemat lagt fram till den 25/9, så lämpligt då 😉 Det är kört att ta ut under den perioden.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 05:49Jessie, trevlig att träffa dig irl igår 🙂
Jessie, trevlig att träffa dig irl igår 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 08:21Celos: Detsamma! 😀
Camilla: Pffffttttt!
Celos: Detsamma! 😀
Camilla: Pffffttttt!