Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:07Du har ju varit på dejt, Jessie! Med någon som verkade hantera din dåliga dagsform på ett bra sätt 🙂 Verkar ju lovande, söndagsmyset i soffan kanske inte är så avlägset!? 😀
Du har ju varit på dejt, Jessie! Med någon som verkade hantera din dåliga dagsform på ett bra sätt 🙂 Verkar ju lovande, söndagsmyset i soffan kanske inte är så avlägset!? 😀
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:14Yeah, yeah. Vi får se.
Yeah, yeah. Vi får se.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:32Ett sätt att slippa söndagsångest är att jobba i vården. Ledig lite här och där på veckan, iland jobb hela helgen då har man inga funderingar på vad man ska göra.
Ofta passar jag på att göra långpass på söndagen det tycker jag är skönaste passet måttligt
Ett sätt att slippa söndagsångest är att jobba i vården. Ledig lite här och där på veckan, iland jobb hela helgen då har man inga funderingar på vad man ska göra.
Ofta passar jag på att göra långpass på söndagen det tycker jag är skönaste passet måttligt
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:37Japp! Ingen ångest idag men så har jag jobbat hela helgen och är ledig i morgon. Då blir det långpass 😉
Japp! Ingen ångest idag men så har jag jobbat hela helgen och är ledig i morgon. Då blir det långpass 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:47Ingen söndagsångest alls. jag längtar snarare till jobbet i morgon
Ingen söndagsångest alls. jag längtar snarare till jobbet i morgon
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:52Helena, förstår att du längtar till nya avdelningen. När man bestämt sig att förändra sin situation så vill man att det ska gå fort.
Helena, förstår att du längtar till nya avdelningen. När man bestämt sig att förändra sin situation så vill man att det ska gå fort.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:56Ingen söndagsångest här inte. Är ledig i morgon 😀
Ingen söndagsångest här inte. Är ledig i morgon 😀
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 21:52jag kan inte sova:(
jag kan inte sova:(
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 06:02Hoppas du lyckades sona till slut.
Hoppas du lyckades sona till slut.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 09:15tillslut, när klockan ringde så sov ujag.. begriper bara inte vasför jag måste drömma så mycket:)
tillslut, när klockan ringde så sov ujag.. begriper bara inte vasför jag måste drömma så mycket:)