Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 11:03Drömmar är bearbetning av dina tankar.
Drömmar är bearbetning av dina tankar.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 13:17Drömma bör man annars dör man.
Drömma bör man annars dör man.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 13:25Men har man tur så drömmer man hejvilt hela natten och vaknar utsövd utan att minnas det minsta lilla dugg av nattens hjärnsopehantering. (V)
Men har man tur så drömmer man hejvilt hela natten och vaknar utsövd utan att minnas det minsta lilla dugg av nattens hjärnsopehantering. (V)
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 15:56Jag är som Jessie, kommer i håg drömmar några ggr om året och då ofta om jag sover "borta". Kan sakna det i bland.........
Jag är som Jessie, kommer i håg drömmar några ggr om året och då ofta om jag sover "borta". Kan sakna det i bland.........
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:32men jag minns dem, eller vet att jag drömmer
men jag minns dem, eller vet att jag drömmer
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 16:22Det är sällan jag kommer ihåg vad jag drömmer, förutom alla mardrömmar jag har haft. Som tur är är det inte så många 🙂
Det är sällan jag kommer ihåg vad jag drömmer, förutom alla mardrömmar jag har haft. Som tur är är det inte så många 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 16:33Om man skriver ned drömmarna på morgonen märker man snabbt att man kommer ihåg betydligt fler drömmar än man tror - bara att man glömmer dem några timmar senare. Faktiskt ganska fascinerande och kan vara en ögonöppnare för alla som tror att de har prickfr
Om man skriver ned drömmarna på morgonen märker man snabbt att man kommer ihåg betydligt fler drömmar än man tror - bara att man glömmer dem några timmar senare. Faktiskt ganska fascinerande och kan vara en ögonöppnare för alla som tror att de har prickfr
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 17:39Och bara för att jag skrev som jag gjorde så kom jag ihåg att jag drömde när jag vaknade. Men inte nu (#)
Och bara för att jag skrev som jag gjorde så kom jag ihåg att jag drömde när jag vaknade. Men inte nu (#)
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 18:08Och så finns det drömtydnings böcker så fattar man vad det egentligen handlar om. Det ligger något bakom Innerbörden i drömmarna.
Och så finns det drömtydnings böcker så fattar man vad det egentligen handlar om. Det ligger något bakom Innerbörden i drömmarna.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 21:40Drömtydning ser jag som en pseudovetenskap. Inte riktigt i klass med att spå i teblad eller healing över telefon, men inte långt ifrån.
Drömtydning ser jag som en pseudovetenskap. Inte riktigt i klass med att spå i teblad eller healing över telefon, men inte långt ifrån.