Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:13Söndagsångest. Botas troligen med rödvin. Effekten mildras i alla fall 🙂
Söndagsångest. Botas troligen med rödvin. Effekten mildras i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:13Kat: Scrolla upp och se efter 😉 Skål!
EDIT: Camilla hann före...
Kat: Scrolla upp och se efter 😉 Skål!
EDIT: Camilla hann före...
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:21M(senaste exet) är inblandad i den historien
M(senaste exet) är inblandad i den historien
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:25ok, det var så här; hon ringde (alltså innan hon var ett ex)och vi pratade och så hon att hon hade varit i bokhandeln och sett en drömtydningsbok som hon hade tänkt ge mig men den var dålig och hon därför inte köpte den, sedan fick jag världens utskällnin
ok, det var så här; hon ringde (alltså innan hon var ett ex)och vi pratade och så hon att hon hade varit i bokhandeln och sett en drömtydningsbok som hon hade tänkt ge mig men den var dålig och hon därför inte köpte den, sedan fick jag världens utskällnin
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:28Det kan ta lång tid att bli av med dem i sina drömmar. Tillslut ger dom upp.
Det kan ta lång tid att bli av med dem i sina drömmar. Tillslut ger dom upp.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:30mina ex drömmer jag inte alls om, som tur är... historien ovan hände i verkligheten..
mina ex drömmer jag inte alls om, som tur är... historien ovan hände i verkligheten..
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:31även om jag själv är tjej så försår jag mig inte på tjejer..:(
även om jag själv är tjej så försår jag mig inte på tjejer..:(
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:51Du dummare dummast. Tror vi lägger ner snacket om drömmar och lägger oss på kudden det ska jag i alla fall. God natt
Du dummare dummast. Tror vi lägger ner snacket om drömmar och lägger oss på kudden det ska jag i alla fall. God natt
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 23:10*konstaterar glatt att Kat känner "sin starlady" på gången* (t+)
Emil kan koppla av och Ingela fattade piken (fast visst var den fin? (H) ) och allt är väl i fb-singelland igen. 😀
*konstaterar glatt att Kat känner "sin starlady" på gången* (t+)
Emil kan koppla av och Ingela fattade piken (fast visst var den fin? (H) ) och allt är väl i fb-singelland igen. 😀
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 05:32japp och mamma var så snäll och ringde och väckte mig idag så att jag inte skulle försova mig.. det är bra med en mamma som är morgonpigg..
japp och mamma var så snäll och ringde och väckte mig idag så att jag inte skulle försova mig.. det är bra med en mamma som är morgonpigg..