Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:04Nja, det beror väl på vad man tycker om jobbet 😉
I jämförelse med det jobbet jag hade tidigare mot det jag har nu så är nuvarande rena himmelriket 😀
Nja, det beror väl på vad man tycker om jobbet 😉
I jämförelse med det jobbet jag hade tidigare mot det jag har nu så är nuvarande rena himmelriket 😀
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:13Jag fick en släng av ångest när jag upptäckte att jag efter att han jobbar helgen först är ledig nästa helg....... Bääääääh, kan nån hålla mig i handen?
Jag fick en släng av ångest när jag upptäckte att jag efter att han jobbar helgen först är ledig nästa helg....... Bääääääh, kan nån hålla mig i handen?
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:14Självklart Camilla, här kommer handen...
Självklart Camilla, här kommer handen...
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:20Den som ändå kunde titta på TV.
Den är fint uppställd i vardagsrummet. Inkopplad???? Icke.
Jag bad exet idag men han kontrade med att "du har inte någon tillräckligt lång kabel. Du skulle ju köpa den där trådlösa mojängen (min anm) för att kunna köra
Den som ändå kunde titta på TV.
Den är fint uppställd i vardagsrummet. Inkopplad???? Icke.
Jag bad exet idag men han kontrade med att "du har inte någon tillräckligt lång kabel. Du skulle ju köpa den där trådlösa mojängen (min anm) för att kunna köra
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:26HÄRLIGT att åka till jobbet i morgon och vilaupp sig efter en hård helg !!
🙂
HÄRLIGT att åka till jobbet i morgon och vilaupp sig efter en hård helg !!
🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:29Celos, jag har en äkta gammal tjock TV och en video som jag bara använder för att byta kanal med. Jag kollar på film i min dator i väntan på enorm teknisk uppgradering.
Celos, jag har en äkta gammal tjock TV och en video som jag bara använder för att byta kanal med. Jag kollar på film i min dator i väntan på enorm teknisk uppgradering.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:54Tjocktv var länge sedan jag såg. Här har man varit bortskämd med tunna, platta skärmar de senaste åren. Får väl tjata på exet så han talar om vad den där mojängen heter. Nog för att det är kul med internet men just nu skulle jag vilja somna framför TV:n :
Tjocktv var länge sedan jag såg. Här har man varit bortskämd med tunna, platta skärmar de senaste åren. Får väl tjata på exet så han talar om vad den där mojängen heter. Nog för att det är kul med internet men just nu skulle jag vilja somna framför TV:n :
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 21:01Pssst... du vet på ställen där man köper TV-apparater OCH "såna där mojjänger" kan de säkert både svara på frågan OCH sälja en till dig. Helt utan ditt ex inblandning (eller en längre kabel kanske?). *tipsa om*
Pssst... du vet på ställen där man köper TV-apparater OCH "såna där mojjänger" kan de säkert både svara på frågan OCH sälja en till dig. Helt utan ditt ex inblandning (eller en längre kabel kanske?). *tipsa om*
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 21:02Eller så skippar man TV... inte mkt skoj där. Böcker är inte fel 😉
Eller så skippar man TV... inte mkt skoj där. Böcker är inte fel 😉
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 21:02Tack för tipset Jessie, skall kolla i morgon 🙂
Tack för tipset Jessie, skall kolla i morgon 🙂