Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 21:03Nä böcker är inte fel, det är inte uppackade ännu.
Nä böcker är inte fel, det är inte uppackade ännu.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 21:03Jag älskar PLAY, TV när du vill (t+)
Jag älskar PLAY, TV när du vill (t+)
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 21:04Det får bli lite kel med grisarna istället. Zeeke, äldstingen i gängen kom just och sa att det är dags att gå och lägga sig.
Gonatt!!
Det får bli lite kel med grisarna istället. Zeeke, äldstingen i gängen kom just och sa att det är dags att gå och lägga sig.
Gonatt!!
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 21:05Celos, om du har TV via Telia så funkar denna väldigt bra https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?productRef=/privat/tv/tillval/produkter/ruckus.product
Celos, om du har TV via Telia så funkar denna väldigt bra https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?productRef=/privat/tv/tillval/produkter/ruckus.product
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 22:09Camilla har jag missat något, vem är han?
Camilla har jag missat något, vem är han?
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 22:39Pålitlig
Lagom
Attraktiv
Yngling
Pålitlig
Lagom
Attraktiv
Yngling
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 05:28Peter, tyvärr inte Telia utan Bredbandsbolaget. Får se hur de funkar.
Synd att det inte är Telia för de har en app till Ipad som gör att du kan spela in program på boxen när du inte är hemma.
Peter, tyvärr inte Telia utan Bredbandsbolaget. Får se hur de funkar.
Synd att det inte är Telia för de har en app till Ipad som gör att du kan spela in program på boxen när du inte är hemma.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 18:28Grattis Camilla. men det är ju du som håller ställningen här mestadels hur ska det gå sedan??? Det är du värd.
Grattis Camilla. men det är ju du som håller ställningen här mestadels hur ska det gå sedan??? Det är du värd.
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 19:54Fick ett samtal om oljesanering i morgon så ångest om att gå till jobbet försvann. Flyttar morgondagens problem framåt 🙂
Fick ett samtal om oljesanering i morgon så ångest om att gå till jobbet försvann. Flyttar morgondagens problem framåt 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 20:59Det var en variant för detta bekymmer...... 🙂
Det var en variant för detta bekymmer...... 🙂