Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 06:27Igår hade jag ingen som helst söndagsångest, men idag?!?
VARFÖR är det MÅNDAG?!? (#)..och kan det här ha något samband med att jag INTE gjorde alla mina "helgmåsten" i helgen och därför tycker att jag hellre borde vara hemma och göra dem nu istället fö
Igår hade jag ingen som helst söndagsångest, men idag?!?
VARFÖR är det MÅNDAG?!? (#)
..och kan det här ha något samband med att jag INTE gjorde alla mina "helgmåsten" i helgen och därför tycker att jag hellre borde vara hemma och göra dem nu istället fö
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 12:45härligt med måndag, gick av i morse
härligt med måndag, gick av i morse
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 10:44Ingen Söndagsångest alls 🙂
Ingen Söndagsångest alls 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 12:34Heff: Inte här heller. Men så hade jag en otroligt trist lördag också. 😉 Lite ångest visar i a f att man levt... 🙂
Heff: Inte här heller. Men så hade jag en otroligt trist lördag också. 😉 Lite ångest visar i a f att man levt... 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2011, 17:10Fortfarande, eller igen, som en 12-årig skolpojke som inte vet hur han ska göra för att få kyssa flickan framför sig
Fortfarande, eller igen, som en 12-årig skolpojke som inte vet hur han ska göra för att få kyssa flickan framför sig
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 17:41Söndag- och förkylningsångest! Var så j-la duktig ocg lät bli att träna, åkte på tjänsteresa i början av förra veckan och har varit kanonsjuk sen dess! Blev nog inte bättre av att jag knarkade upp mig ur sängen för en grej i fredags.
Fan. Jag vill spring
Söndag- och förkylningsångest! Var så j-la duktig ocg lät bli att träna, åkte på tjänsteresa i början av förra veckan och har varit kanonsjuk sen dess! Blev nog inte bättre av att jag knarkade upp mig ur sängen för en grej i fredags.
Fan. Jag vill spring
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 17:42Bruse, fråga?
Bruse, fråga?
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2011, 17:54Hanna, ska vi hångla?
🙂
Hanna, ska vi hångla?
🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 17:59Nu genast? Vore jag inte en smitthärd skulle jag säkert vara på. 😉
Fast du är väl i en helt annan del av landet än jag?
Nu genast? Vore jag inte en smitthärd skulle jag säkert vara på. 😉
Fast du är väl i en helt annan del av landet än jag?
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2011, 18:04Inte alls, jag är jättenära. Mig själv.
Inte alls, jag är jättenära. Mig själv.