Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 18:12Ah. Själv är bäste dräng, sa HannaPanna och loggade av!
Ah. Själv är bäste dräng, sa HannaPanna och loggade av!
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2011, 18:17Jag vet ju inte var du bor ju! Så hur ska jag då veta vad som är nära eller långtbortistan?
Jag vet ju inte var du bor ju! Så hur ska jag då veta vad som är nära eller långtbortistan?
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 22:43På pendeln hem i dag så hörde jag en kille säga att det var jobbigt med helgen för han fick inte sova. Han åkte pendeln mot Bålsta och satt kvar när jag klev av i Kallhäll. Han började på nåt bygge i Ulriksdal kl 6.30 så han gick upp 4.30. Så han verkade
På pendeln hem i dag så hörde jag en kille säga att det var jobbigt med helgen för han fick inte sova. Han åkte pendeln mot Bålsta och satt kvar när jag klev av i Kallhäll. Han började på nåt bygge i Ulriksdal kl 6.30 så han gick upp 4.30. Så han verkade
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 13:03Jag är i södra Dalarna. Ibland i Västmanland.
Jag är i södra Dalarna. Ibland i Västmanland.
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2011, 13:09Så långa armar och tunga har jag inte. Tyvärr. Hade kunnat bli nåt alldeles enastående.
Så långa armar och tunga har jag inte. Tyvärr. Hade kunnat bli nåt alldeles enastående.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 17:10Då bor HannaPanna nästgårds till mig! 🙂
Då bor HannaPanna nästgårds till mig! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 17:33Jag borde haft söndagsångest
Eftersom det är morgonvecka och måndagen blir helt förstörd
Vem bestämde att man skulle börja jobba 5 på morgonen....???
Sovit för lite, då fungerar jag dåligt
Jag borde haft söndagsångest
Eftersom det är morgonvecka och måndagen blir helt förstörd
Vem bestämde att man skulle börja jobba 5 på morgonen....???
Sovit för lite, då fungerar jag dåligt
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 08:53Jessie, jag tror tom att vi kanske bor i samma stad... Något du sa tidigare i nån tråd fick mig att tro det...
Jessie, jag tror tom att vi kanske bor i samma stad... Något du sa tidigare i nån tråd fick mig att tro det...
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 16:52Hanna: Åhå? En till Avestabo alltså? 🙂
Hanna: Åhå? En till Avestabo alltså? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 09:44Jessie, japp!
Jessie, japp!