Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 21:54Förbannar min klantighet att inte ha med jobbdatorn till landet i helgen. Hade jag haft det hade jag kunnat sitta kvar där och jobba imorgon i det fina vädret... Nu blir det till att krypa in på kontoret istället, med utsikt över en P-plats... (#)
Förbannar min klantighet att inte ha med jobbdatorn till landet i helgen. Hade jag haft det hade jag kunnat sitta kvar där och jobba imorgon i det fina vädret... Nu blir det till att krypa in på kontoret istället, med utsikt över en P-plats... (#)
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 13:02Miss i planeringen där Örjan. Bättre lycka nästa vecka? 🙂
Miss i planeringen där Örjan. Bättre lycka nästa vecka? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 20:00Camilla: alla sätt för att slippa 😉
Blev en rätt bra dag faktiskt.
Camilla: alla sätt för att slippa 😉
Blev en rätt bra dag faktiskt.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 21:23Du gjorde en insats för miljön!
Du gjorde en insats för miljön!
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 22:40Efter en sån här helg är det väl omöjligt att inte ha söndagsångest..???
Efter en sån här helg är det väl omöjligt att inte ha söndagsångest..???
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 23:14Örjan: Det beror nog på. Jag vände just blad i kalendern och fick lite ångest när jag såg hur mycket jag har att göra nästa vecka (#)
Örjan: Det beror nog på. Jag vände just blad i kalendern och fick lite ångest när jag såg hur mycket jag har att göra nästa vecka (#)
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 23:22Och min ångest är att jag är ledig först på fredag nästa vecka och då har jag jobbat 7 dagar på raken. Dessutom blandar jag i huvudet i hop kommande vecka med veckan efter den. Snacka om dubbelarbete (#) Den helgen är jag 3-ledig.
Och min ångest är att jag är ledig först på fredag nästa vecka och då har jag jobbat 7 dagar på raken. Dessutom blandar jag i huvudet i hop kommande vecka med veckan efter den. Snacka om dubbelarbete (#) Den helgen är jag 3-ledig.
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 23:27Stor arbetsbörda i kommande vecka är ju något som i sig definitivt kan framkalla söndagsångest. Själv vältrar jag mig i goda minnen av fredagen och lördagen och känner att det är helt befängt att frivilligt sätta sig på ett kontor större delen av sin vakn
Stor arbetsbörda i kommande vecka är ju något som i sig definitivt kan framkalla söndagsångest. Själv vältrar jag mig i goda minnen av fredagen och lördagen och känner att det är helt befängt att frivilligt sätta sig på ett kontor större delen av sin vakn
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 23:42Det värsta är att man "vet" att man behöver göra det ett antal år framöver...........
Det värsta är att man "vet" att man behöver göra det ett antal år framöver...........
Quote from ellen olsson on 2 October 2011, 23:44Örjan: Man skulle ha hackat ihop Wordfeud...
Han har sagt upp sig från sitt jobb. Varför jobba när man får in mer pengar varje dag på sin app än vad man får i månadslön? 😉
Örjan: Man skulle ha hackat ihop Wordfeud...
Han har sagt upp sig från sitt jobb. Varför jobba när man får in mer pengar varje dag på sin app än vad man får i månadslön? 😉