Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 15:39Lite söndagsångest idag eftersom det är vardag igen i morgon efter en lång ledighet. Känns nästan som första dagen efter sommarlovet. Roligt att vara tillbaka men jobbigt med alla måsten. (#)
Lite söndagsångest idag eftersom det är vardag igen i morgon efter en lång ledighet. Känns nästan som första dagen efter sommarlovet. Roligt att vara tillbaka men jobbigt med alla måsten. (#)
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 17:37@Anna Välkommen tillbaks.
@Anna Välkommen tillbaks.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 21:22Välkommen hem, kul att "se" dig igen Anna! 😀 Du får arrangera fb-träff med bildvisning någon kväll! 😉
Välkommen hem, kul att "se" dig igen Anna! 😀 Du får arrangera fb-träff med bildvisning någon kväll! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 20 November 2011, 14:26Det går att vända söndagsångest till nåt trevligt. Nyss avslutat en lerig mtb-runda med en kompis. Ska snart på bio med fröken Damsadel! Nu kör jag lite core på pilatesbollen.
Det går att vända söndagsångest till nåt trevligt. Nyss avslutat en lerig mtb-runda med en kompis. Ska snart på bio med fröken Damsadel! Nu kör jag lite core på pilatesbollen.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 14:50Spela dina kor rätt nu då Bruse;)
Lycka till!
Spela dina kor rätt nu då Bruse;)
Lycka till!
Quote from Rasmus Olsson on 20 November 2011, 14:55Mina tjurar också!
Mina tjurar också!
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 17:06Kort skulle det stå förstås...
Kort skulle det stå förstås...
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 17:11*funderar på om Bruse tänker ta tjuren vid hornen eller om han kommer att spela kort med Fröken Damsadel*
Sorry, kunde inte låta bli 😉
*funderar på om Bruse tänker ta tjuren vid hornen eller om han kommer att spela kort med Fröken Damsadel*
Sorry, kunde inte låta bli 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 20:42Klädpoker, antar jag...
Klädpoker, antar jag...
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 18:59Positivt att den här tråden haft så lite aktivitet de senaste månaderna.
Ingen söndagsångest här heller. Helgen har varit kanon och veckan som kommer har massa möjligheter 😉
Positivt att den här tråden haft så lite aktivitet de senaste månaderna.
Ingen söndagsångest här heller. Helgen har varit kanon och veckan som kommer har massa möjligheter 😉