Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 18:21Söndagsångest deluxe.
Söndagsångest deluxe.
Quote from Rasmus Olsson on 4 March 2012, 18:26Katarina, jag vet hur det känns. Grät varje söndag när jag hade lämnat tebax Klonen. Liksom min pappa alltid gjorde när han gjort detsamma.
Barn ska fan inte vara utan sida fäder (eller mödrar) på det där viset.
Hatar därför alltid söndagar. Även om den
Katarina, jag vet hur det känns. Grät varje söndag när jag hade lämnat tebax Klonen. Liksom min pappa alltid gjorde när han gjort detsamma.
Barn ska fan inte vara utan sida fäder (eller mödrar) på det där viset.
Hatar därför alltid söndagar. Även om den
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:02Lämnar skruttan på onsdag så jag har henne några dagar till men hon är väl anledningen till söndagsångesten. Vi har haft så himla mysigt i helgen.
Lämnar skruttan på onsdag så jag har henne några dagar till men hon är väl anledningen till söndagsångesten. Vi har haft så himla mysigt i helgen.
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:09En chef sa att hon tyckte att helger var bara att luras, precis som semester. Måndag till fredag är det rutin och sen kommer helgen och och det blir andra tider och vanor och sen när man vant sig vid det så är det måndag igen.
En chef sa att hon tyckte att helger var bara att luras, precis som semester. Måndag till fredag är det rutin och sen kommer helgen och och det blir andra tider och vanor och sen när man vant sig vid det så är det måndag igen.
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:11En kompis frågade om jag ville hänga på till inredningsmässan i stan idag men jag tackade nej, jag hade bara känt en extrem singelångest där bland alla par som går och gluttar på saker.
Det var det värsta när jag skulle köpa möbler till min nya lgh för n
En kompis frågade om jag ville hänga på till inredningsmässan i stan idag men jag tackade nej, jag hade bara känt en extrem singelångest där bland alla par som går och gluttar på saker.
Det var det värsta när jag skulle köpa möbler till min nya lgh för n
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:16Ja, IKEA är hemskt. Och dessutom är ALLA gravida. Japp, ALLA!
Tillägg: Oh, fast nästa gång hon är hos mig ska vi kalas för då har min lilla stora tjej fyllt 4 år (L)
Ja, IKEA är hemskt. Och dessutom är ALLA gravida. Japp, ALLA!
Tillägg: Oh, fast nästa gång hon är hos mig ska vi kalas för då har min lilla stora tjej fyllt 4 år (L)
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:26Jag håller på att renovera två badrum (eller ja, jag gör inte så mycket mer än väljer kakel och inredning men det är fullt tillräckligt) så jag har varit i en hel del badrumsbutiker. Det är verkligen bara par och jag där. Och hela tiden frågar säljarna "h
Jag håller på att renovera två badrum (eller ja, jag gör inte så mycket mer än väljer kakel och inredning men det är fullt tillräckligt) så jag har varit i en hel del badrumsbutiker. Det är verkligen bara par och jag där. Och hela tiden frågar säljarna "h
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:31Jag och syrran var och kollade på sängar en gång. Efter visst letande hade vi hittat det vi sökte. Hon skulle ha en 200*120 och jag en 210*140. Säljaren hade lite besvärligt att förstå varför vi valt så, dessutom var ju sängarna olika höga. Naturligtvis u
Jag och syrran var och kollade på sängar en gång. Efter visst letande hade vi hittat det vi sökte. Hon skulle ha en 200*120 och jag en 210*140. Säljaren hade lite besvärligt att förstå varför vi valt så, dessutom var ju sängarna olika höga. Naturligtvis u
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:31Det är ju lite märkligt om man tänker på att Stockholm är världens singeltätaste stad. Eller så är försäljarna livrädda för att bli singlar själva......
Det är ju lite märkligt om man tänker på att Stockholm är världens singeltätaste stad. Eller så är försäljarna livrädda för att bli singlar själva......
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 19:43Örjan: lycka till hos tandläkaren..
Örjan: lycka till hos tandläkaren..