Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

TACK!!!

Tur vi har danska ILVA här i Malmö, de har lite högre priser än IKEA så det är inte lika mycket folk och därmed färre par.

Fast ibland är det en säljartjej där som är så snygg att ångesten kommer krypande igen när man ser ringen på fingret. Jag får ta me

Örjan, hoppas det ordnar sig i morgon utan besvär och pengautlägg (t+)

Känner igen situationen Adam. Tjejerna min affär är så trevliga och snygga att jag måste börja nynna på den där hemska låten om snabbköpskassörskan. Då går ångesten över!! Den är så dålig att alla romantiska tankar dör som hormoslyrbesprutad björk.

Romantik är ... only for the weak (In Flames)

(H)

Var på kurs med jobbet och skulle ut och äta middag med en kvinnlig kollega. Hamnade på restaurang dagen innan alla hjärtans dag och de trodde givetvis att vi var ett par och gav oss deras "valentine-bord" Spännande hur folk drar slutsatser sådär bara 🙂

Dags att rota fram den här tråden.... (#) *suck*

Idag har jag söndagsångest. Efter en dryg veckas semester och lite strul på jobbet, så känns det inte bra att börja jobba imorgon. Skönt att det är kort vecka iaf.

Nästa vecka blir inte rolig så jag kan ju också passa på att skriva här.

Om man gillar fritid mer än arbetstid så borde man väl alltid ha någon slags söndagsångest?