Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har tyvärr söndagsångest. Måste nog ta tag i ett och annat...

Jag har oxå söndagsångest. Det har jag alltid. Mer eller mindre. Jag tycker det "naturliga" är att gilla fritiden mer än arbetstiden, och med det synsättet kan man ganska lätt hamna i söndagsångest... Det behöver inte betyda att jobbet är tråkigt eller då

Har grym ångest. Jobbiga möten imorgon som inte går att skjuta upp längre (#) Inte så att jag inte försökt... 😉

Jag har också söndagsångest. Vill inte ha måndag av så många anledningar men främst för att jag inte vill sitta på jobbet när jag skulle kunna vara ute och åka skidor OCH för att jag måste lämna bort bilen till verkstan IGEN imorgon och jag vill verkligen

"Den hamnade i Göteborg och Sthlm istället? Eller nåt annat helt värdelöst ställe där den inte behövs."

Vi är rörande överens där Jessie. Trots att jag tycker att det är rätt harmoniskt att skotta snö.

Kan gärna skeppa iväg lite snö till den som vill, haha. Är sjukt less redan haha

Mackan, vad sägs om att bli både lugn och harmonisk hemma hos mig? 😉
Det finns snö så att det räcker åt dig med.

Ojoj, vilken invit!

Ja jag får nog pallra mig över snarast Johanna. Min egen uppfart har jag effektivt bearbetat med skyffel, borste och salt så nu ser man den vackra asfalten igen.

Bra Mackan. Jag har med flit lämnat en hopskottad snöhög till dig eftersom du gillar att snöpulsa (för vidare info, se nåt inlägg jag gjort tidigare om hur det går till när man springer tillsammans med Mackan och sjunker ner till knäna i snön medan han ja