Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 19:50Då är vi tillbaka här igen. Söndag. Ångest. Det paradoxala i kråksången är ju att ju bättre helg man upplever, desto mer söndagsångest får man... Hmm...
Jag har haft en toppenhelg, så nu är ångesten massiv... (#)Edit: Stavfel
Då är vi tillbaka här igen. Söndag. Ångest. Det paradoxala i kråksången är ju att ju bättre helg man upplever, desto mer söndagsångest får man... Hmm...
Jag har haft en toppenhelg, så nu är ångesten massiv... (#)
Edit: Stavfel
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 19:53Söndag. Ont i halsen är väl det enda som ger mig ångest idag då, men imorgon är jag LEDIG (det gäller att ta ledigt på RÄTT dagar 😉 ) så ingen jobbångest inför imorgon i alla fall. 😀
Söndag. Ont i halsen är väl det enda som ger mig ångest idag då, men imorgon är jag LEDIG (det gäller att ta ledigt på RÄTT dagar 😉 ) så ingen jobbångest inför imorgon i alla fall. 😀
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 19:54Vad är det ni får ångest för?
Vad är det ni får ångest för?
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 19:56Neeeeej! Jag har inte hunnit haft helg än, det får inte bli arbetsvecka redan! (#)
Neeeeej! Jag har inte hunnit haft helg än, det får inte bli arbetsvecka redan! (#)
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 19:57Celos: ångest på söndagar får man om man jobbar vardagar och är ledig på helgen och uppskattar fritid mer än arbetstid... typ
Celos: ångest på söndagar får man om man jobbar vardagar och är ledig på helgen och uppskattar fritid mer än arbetstid... typ
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 19:59Jag jobbar vardagar men jag brukar inte ha ångest för det. Beror kanske på vad man har för jobb. När jag jobbade 5-2 eller 5-4 schema, då kunde jag ha lite ångest när ledigheten var över.
Jag jobbar vardagar men jag brukar inte ha ångest för det. Beror kanske på vad man har för jobb. När jag jobbade 5-2 eller 5-4 schema, då kunde jag ha lite ångest när ledigheten var över.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:00I mitt fall spelar det inget roll vilket jobb jag har (tror jag) eftersom jag ALLTID uppskattat fritid mer än arbetstid
I mitt fall spelar det inget roll vilket jobb jag har (tror jag) eftersom jag ALLTID uppskattat fritid mer än arbetstid
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:01Måste erkänna att jag ibland har längtat till jobbet efter en helg 😀
Måste erkänna att jag ibland har längtat till jobbet efter en helg 😀
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:02DET är sjukt, Celos!! 😉
DET är sjukt, Celos!! 😉
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:03*funderar på om man borde byta jobb till vad nu Celos gör, eller om det BARA är hon som är galen*
*funderar på om man borde byta jobb till vad nu Celos gör, eller om det BARA är hon som är galen*