Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:19Detsamma Henrik! Jo, det är ju kortvecka i alla fall.
Detsamma Henrik! Jo, det är ju kortvecka i alla fall.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 20:58Söndagsångest... varit i princip bortrest i 2-3 veckor nu, kom hem - lgh ser ut som ett bombnedslag. Har denna helg inte städat, inte diskat men tvättat iaf. Har jobbat mest hela dagen idag men, min mage har nu bestämt sig för att officiellt lämna in prot
Söndagsångest... varit i princip bortrest i 2-3 veckor nu, kom hem - lgh ser ut som ett bombnedslag. Har denna helg inte städat, inte diskat men tvättat iaf. Har jobbat mest hela dagen idag men, min mage har nu bestämt sig för att officiellt lämna in prot
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 18:01Söndagsångest? You bet! Jag vill verkligen verkligen inte gå till jobbet imorgon. Har lite hoppig semester men nu har jag hjärtat i två veckor och det är jag superduperglad för. Hon vaknade sent så jag förvägrade henne att sova middag vilket resulterade i
Söndagsångest? You bet! Jag vill verkligen verkligen inte gå till jobbet imorgon. Har lite hoppig semester men nu har jag hjärtat i två veckor och det är jag superduperglad för. Hon vaknade sent så jag förvägrade henne att sova middag vilket resulterade i
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 18:54Har söndagsångest. Igen. Tröstar mig med att det bara är en arbetsvecka, sedan blir det semester! 🙂
Har haft en bra midsommar, så jag får försöka leva på det fram till onsdag-torsdag...
Har söndagsångest. Igen. Tröstar mig med att det bara är en arbetsvecka, sedan blir det semester! 🙂
Har haft en bra midsommar, så jag får försöka leva på det fram till onsdag-torsdag...
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:08Hur bra då? (H)
Hur bra då? (H)
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:11Jag räknar ner till semester, tre dagar kvar. Inga bekymmer med söndagsångest. Dessutom firade jag en kompis som fyller år i morgon i em..... God mat och god "tårta"
Jag räknar ner till semester, tre dagar kvar. Inga bekymmer med söndagsångest. Dessutom firade jag en kompis som fyller år i morgon i em..... God mat och god "tårta"
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:14"tårta"? Vad läskigt det är när folk sätter citationstecken runt normala ord. haha
Jag är helnöjd med fyra veckor med hjärtat men fasiken lite känner jag att en singel-tjej-vecka någonstans skulle vara guld. Bara släppa allt - hämningar, tankar, jobb, ba
"tårta"? Vad läskigt det är när folk sätter citationstecken runt normala ord. haha
Jag är helnöjd med fyra veckor med hjärtat men fasiken lite känner jag att en singel-tjej-vecka någonstans skulle vara guld. Bara släppa allt - hämningar, tankar, jobb, ba
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:19Skål, Katarina!
Midsommar var bra ur ett strikt traditionsmässigt perspektiv! Allt var som vanligt, alla var på plats, firandet var bra, maten var god, vädret var bra! Fick till en 12 km löprunda på midsommardagen och avrundade det med bastu, bad i havet
Skål, Katarina!
Midsommar var bra ur ett strikt traditionsmässigt perspektiv! Allt var som vanligt, alla var på plats, firandet var bra, maten var god, vädret var bra! Fick till en 12 km löprunda på midsommardagen och avrundade det med bastu, bad i havet
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:20Ja, min kompis har som sport att alltid bjuda på jordgubbstårta men att variera sig från år till år. Nu i är hade hon gjort små "pavlova" till oss var och en men med rababerkompott i stället för citron kräm och jordgubbar ovanpå. Hon reser bort i morgon o
Ja, min kompis har som sport att alltid bjuda på jordgubbstårta men att variera sig från år till år. Nu i är hade hon gjort små "pavlova" till oss var och en men med rababerkompott i stället för citron kräm och jordgubbar ovanpå. Hon reser bort i morgon o
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:23Man vill ju kolla. Har man inga smaskiga historier själv så kan det ju vara kul att lyssna på andras 🙂 Det låter verkligen kanon Örjan. Så har tidigare midsomrar sett ut för mig också (förutom löprundan för jag var inte så hurtig tidigare - bara lite).
Man vill ju kolla. Har man inga smaskiga historier själv så kan det ju vara kul att lyssna på andras 🙂 Det låter verkligen kanon Örjan. Så har tidigare midsomrar sett ut för mig också (förutom löprundan för jag var inte så hurtig tidigare - bara lite).