Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Mattias: *bläddrar i kalendern* hmmm, oktober 2014 skulle passa bättre faktiskt! 😉

*avbokar banderollen med texten "Intervention 2013"* Något särskilt mer som vi ska tänka på inte ska ingå? Mycket skrivande kanske har gett dig allergi mot fotnötter? Grötig text har gett dig allergi mot pollen-ta?

Att bränna ljuset i båda ändarna fungerar inte. Förr eller senare tar det tvärstopp med utbrändhet eller dyligt. Att bli totalt oförmögen i månader och år att ta sej tillbaks blir resultatet.

Det är inte att leka med testa lite yoga eller annan avslappni

Jag tror att Linda behöver:

1 st sekreterare som skriver allt hon säger.

1 st som läser allt hon behöver veta och gör ordentliga sammanfattningar så det räcker med att hon läser dem.

1 st som gör alla kursplaner

1 st som bara finns där för att pyssla

Celos +1 (t+)

Och anledningen är att du blir sjuk, är för att du jobbar för mycket och immunförsvaret sänks.

Personligen röstar jag för Celos lösningsförslag! (H) Några frivilliga!? 😀

Mattias: Jepp, just nu nyser jag tyvärr inte åt mina egna grötiga texter utan åt studenternas (#)

Ingela: Jo, jag vet. Har just kommit tillbaka från sjukgymnasten som gett klart

Linda: Fast du kan inte hålle det här tempot hur länge som helst. Förr eller senare (troligen förr) så kommer kroppen att lägga av även om du inte slappnar av.

Hörrni killar, ska vi ta och hångla upp Linda i ett hörn, så det blir fölk av henne?

Jag kan ju bara tala för mig själv, men med fyra killar som konstant ögonfägnad (för visst skulle de vara attraktiva också?) så skulle iaf inte JAG få något gjort över huvud taget. (H)