Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Celos: Jo, så är det ju. Men det hjälper inte mig för tillfället *intalar mig själv*

Bruse: Jomen...fast...alltså... *host* Jag har nog inte tid att bli upphånglad. Men när avhandlingen är klar kan kommer jag ha tid att hångla med hela världen! 🙂 *ökar

Helt rätt Linda, du behöver bara titta och tänka lite...

Men Linda, nu tänker du ju bakvänt igen. Meningen är att vi ska överföra positiv energi till dig, så att du orkar mer med ditt destruktiva liv.

Dags att damma av söndagsångesten. (#) Jag ska tillbaks till jobbet imorrn. Jag vill inte!!!! (#) Istället för att göra nåt vettigt av den här dagen sitter jag här och stressar över att jag har så mycket att göra.

Kan inte nån vifta med trollspöt så det

Neeeeeeej! INTE torsdag förra veckan!!! Då måste jag ju cykla om Vättern och det VÄGRAR jag. :@

Kan vi ta måndag om en vecka då? 😉

Ja tack! Då ska jag på ÅB med Stella på djursjukhuset och få veta om medicinen har hjälpt eller inte OCH jag slipper hela tramset med midsommar. Det är taget! 😀 (t+)

Jag skulle kunna rösta för en kompromiss... fram till nästa lördag?! Då börjar mina skojsigheter med ett bröllop och umgås med goa vänner.

Nu går tiden lite väl fort, jag vill ha onsdag. Då lyfter planet mot München där bästisen Annika väntar, vi ska gå på IKEA och ta med Billy hem till henne 🙂

Ni kan få välja vilken veckodag ni vill om vi skippar UDDA veckor HELT! Ska vi klubba det förslaget? 😉