Quote from Susan Hartley on 21 June 2010, 21:41Fast Janne gick på Strömsholm medan det fortfarande var militär utbildning. Och då kunde militärerna rida minsann!
Fast Janne gick på Strömsholm medan det fortfarande var militär utbildning. Och då kunde militärerna rida minsann!
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 21:43O
O
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 21:45O
O
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:32Jag låg oxå på K1 David. Red aldrig kortegen när drottning QEII var i Stockholm. Fick stå utefter vägen i modell ä...
Vilket år låg du där?
Jag låg oxå på K1 David. Red aldrig kortegen när drottning QEII var i Stockholm. Fick stå utefter vägen i modell ä...
Vilket år låg du där?
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:37Vi kanske skall ha en Jodphurs-jogg oxå 😉
Frågan är vad det krävs i st f kostymen? Chaps? Annat?
Vi kanske skall ha en Jodphurs-jogg oxå 😉
Frågan är vad det krävs i st f kostymen? Chaps? Annat?
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:44Jag röstar på chaps. Bara chaps. 😀
Jag röstar på chaps. Bara chaps. 😀
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:45*vågar inte skriva +1*
*vågar inte skriva +1*
Quote from Elias Engqvist on 21 June 2010, 23:48Jodhpurs: BILD:http://www.tackanory.co.uk/shopimages/products/normal/Jod%20Choco%20mocca.jpg
Jodhpurs: BILD:http://www.tackanory.co.uk/shopimages/products/normal/Jod%20Choco%20mocca.jpg
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 00:16Snigel vill bara upplysa - om det månne intressera någon i denna tråd - att Säpo-löpning ingalunda är något nytt.
Resultatlista Bellmanstafetten 2008:
488, Fem små söta SÄPO-spioner, 2.03.33
Vilka som döljer sig i löparskorna kan jag givetvis icke av
Snigel vill bara upplysa - om det månne intressera någon i denna tråd - att Säpo-löpning ingalunda är något nytt.
Resultatlista Bellmanstafetten 2008:
488, Fem små söta SÄPO-spioner, 2.03.33
Vilka som döljer sig i löparskorna kan jag givetvis icke av
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 08:43Jag undrar varför de red lätt i kortegen. vad jag minns av mina korteger på K1 så red vi i trav under nedsittning. Min bak har fortfarande en del minnen av intensiva träningspass i trav under nedsittning.
Är det för att spara hästarnas ryggar som man nu
Jag undrar varför de red lätt i kortegen. vad jag minns av mina korteger på K1 så red vi i trav under nedsittning. Min bak har fortfarande en del minnen av intensiva träningspass i trav under nedsittning.
Är det för att spara hästarnas ryggar som man nu