Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 15:00Vid prisutdelningen på Hbgs terränglopp stod det en gubbe och bolmade som en skorsten, DET var inte populärt...
Vid prisutdelningen på Hbgs terränglopp stod det en gubbe och bolmade som en skorsten, DET var inte populärt...
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 14:10Jag anar ironi. Jag tycker såklart att det är helt fel och väldigt oansvarslöst av hundägare som inte har full kontroll på sina djur att låta dem springa lösa. Det är inte bra, varken för övriga motionärer eller för mer ansvarsfulla hundägares rykte. Men
Jag anar ironi. Jag tycker såklart att det är helt fel och väldigt oansvarslöst av hundägare som inte har full kontroll på sina djur att låta dem springa lösa. Det är inte bra, varken för övriga motionärer eller för mer ansvarsfulla hundägares rykte. Men
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 14:22Nej Maria, jag var inte ironisk. Eftersom jag avskyr dem hoppas jag uppriktigt på att de skall komma tillräckligt nära.
Nej Maria, jag var inte ironisk. Eftersom jag avskyr dem hoppas jag uppriktigt på att de skall komma tillräckligt nära.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 14:51Okej, got it. Kan ju hoppas du nitar ägaren istället för att ge dig på hunden.
Okej, got it. Kan ju hoppas du nitar ägaren istället för att ge dig på hunden.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:28Det finns tusentals kilometer promenadstigar men bara ett fåtal väl utmarkerade löparspår så varför banvagnspiloter, folksamlingar och hundspann tvunget måste in på just löparspåren är för mig en gåta.
Löpande hundägare borde ha så mycket vett i skallen
Det finns tusentals kilometer promenadstigar men bara ett fåtal väl utmarkerade löparspår så varför banvagnspiloter, folksamlingar och hundspann tvunget måste in på just löparspåren är för mig en gåta.
Löpande hundägare borde ha så mycket vett i skallen
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:40Med tanke på hur ofta jag springer på alla andra sorters vägar så ...
Jag har väldigt svårt att se varför jag skulle ha ensamrätt till spåren i skogen.
Dessutom så _vill_ man ut i skogen är mkt gjort som löpspår.
Med tanke på hur ofta jag springer på alla andra sorters vägar så ...
Jag har väldigt svårt att se varför jag skulle ha ensamrätt till spåren i skogen.
Dessutom så _vill_ man ut i skogen är mkt gjort som löpspår.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:06"väl utmarkerade löparspår"
BILD:http://farm4.static.flickr.com/3011/2615940535_e67dfb6c32.jpg?v=0
"väl utmarkerade löparspår"
BILD:http://farm4.static.flickr.com/3011/2615940535_e67dfb6c32.jpg?v=0
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 19:13Jag har inget emot ridning, men där det finns förbudsskyltar mot ridning och man ändå rider i motionsspår då blir jag lite sur, för en häst åstadkommer ganska stora hål i marken, p g a sin tyngd och vid ett tillfälle för många år sedan då jag kunde bli ro
Jag har inget emot ridning, men där det finns förbudsskyltar mot ridning och man ändå rider i motionsspår då blir jag lite sur, för en häst åstadkommer ganska stora hål i marken, p g a sin tyngd och vid ett tillfälle för många år sedan då jag kunde bli ro
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 19:20Apropå hästar så användes ett spår som jag brukar springa på som en del av en travbana trots hästförbudet. det löser man med att rulla fram en rejäl stock!
Apropå hästar så användes ett spår som jag brukar springa på som en del av en travbana trots hästförbudet. det löser man med att rulla fram en rejäl stock!
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 15:43Ja ha då vet man hur man ska göra, tack Karin och Glad Påsk alla som retar sig eller inte retar sig i motionsspåret!
Ja ha då vet man hur man ska göra, tack Karin och Glad Påsk alla som retar sig eller inte retar sig i motionsspåret!