Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 21:23har inte läst hela tråden, men SNIGLAR är äckliga..ahahhaha
har inte läst hela tråden, men SNIGLAR är äckliga..ahahhaha
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:10Ja dom springer ju så jäkla sakta också, men Ingmarie, jag drar gärna på mig extra varma kläder bara för att svettas ännu mer, inte för att jag fryser!! Faan jag ska springa i en bävernylonoverall på Sthlm maran den 5 juni, ska du springa så blir du ju he
Ja dom springer ju så jäkla sakta också, men Ingmarie, jag drar gärna på mig extra varma kläder bara för att svettas ännu mer, inte för att jag fryser!! Faan jag ska springa i en bävernylonoverall på Sthlm maran den 5 juni, ska du springa så blir du ju he
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 01:37Han hade säkert blivit inblandad i handel med industrihemligheter ... Nej ibland bara händer saker. 🙁
Men det där med folk med för mkt kläder. De fascinerar mig. Mitt eftermiddagsvärmen i juli, folk som är ute och springer med hur mkt säckiga sweatshir
Han hade säkert blivit inblandad i handel med industrihemligheter ... Nej ibland bara händer saker. 🙁
Men det där med folk med för mkt kläder. De fascinerar mig. Mitt eftermiddagsvärmen i juli, folk som är ute och springer med hur mkt säckiga sweatshir
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 02:28Saker som stör mig just nu (brukar ändras efter säsong).
*Hundar (eller kanske deras ägare?) - Lika irriterande alla säsonger. Snubbeltråd, Opålitliga, Avföring och urin tamefan överallt. Nästan så man borde sätta sig och skita utanför någon hundägares d
Saker som stör mig just nu (brukar ändras efter säsong).
*Hundar (eller kanske deras ägare?) - Lika irriterande alla säsonger. Snubbeltråd, Opålitliga, Avföring och urin tamefan överallt. Nästan så man borde sätta sig och skita utanför någon hundägares d
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 07:54Jag har aldrig tänkt på frågan, vad stör mig längs spåret... Djurtokig som jag är nästan hoppas jag att de lösa hundarna ska komma fram och hälsa, gärna springa med en bit. (Gärna hela vägen hem?). Dock kan koppel tvärs över spåret vara ett störningsmomen
Jag har aldrig tänkt på frågan, vad stör mig längs spåret... Djurtokig som jag är nästan hoppas jag att de lösa hundarna ska komma fram och hälsa, gärna springa med en bit. (Gärna hela vägen hem?). Dock kan koppel tvärs över spåret vara ett störningsmomen
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 08:09Det enda som stör mig är en svettig flåsande gubbe som springer långsamt. Jag verkar inte kunna bli av med honom.
Det enda som stör mig är en svettig flåsande gubbe som springer långsamt. Jag verkar inte kunna bli av med honom.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 08:19Har inget att störa mig på, eftersom de banor jag använder är glest befolkade.
Under tävlingar kan det vara annorlunda, med flera av de störningsmoment som nämnts här tidigare. Men det ingår i tävlingsrutinerna att inte irritera mig utan istället "övervi
Har inget att störa mig på, eftersom de banor jag använder är glest befolkade.
Under tävlingar kan det vara annorlunda, med flera av de störningsmoment som nämnts här tidigare. Men det ingår i tävlingsrutinerna att inte irritera mig utan istället "övervi
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 08:57"Det enda som stör mig är en svettig flåsande gubbe som springer långsamt. Jag verkar inte kunna bli av med honom. "
Du själv? 😉
"Det enda som stör mig är en svettig flåsande gubbe som springer långsamt. Jag verkar inte kunna bli av med honom. "
Du själv? 😉
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 09:12Korrekt! 🙂
Korrekt! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 14:57@Maria: Det är konstigt att både du - som djurtokig - och jag - som hundhatare - har samma förhoppningar. Jag hoppas också på att de ska komma fram och hälsa. Gärna hoppa upp emot mig på det där söta sättet som vissa hundar gör.
@Maria: Det är konstigt att både du - som djurtokig - och jag - som hundhatare - har samma förhoppningar. Jag hoppas också på att de ska komma fram och hälsa. Gärna hoppa upp emot mig på det där söta sättet som vissa hundar gör.