Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:45jobbigt läge.
jobbigt läge.
Quote from Eric Jacobsson on 29 March 2010, 20:45Nej men herrejisses, du skojar väl hoppas jag? Annars... huuu....
Nej men herrejisses, du skojar väl hoppas jag? Annars... huuu....
Quote from Jonny Persson on 29 March 2010, 20:47Nope, jag skojar inte. Det låg blommor där länge efteråt och dom fick aldrig fast mördaren. Inte än iaf.
Nope, jag skojar inte. Det låg blommor där länge efteråt och dom fick aldrig fast mördaren. Inte än iaf.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:52Ja när man läser något liknande så hoppas man ju att det sedan står att man direkt kunde referera det till "en uppgörelse i den undre världen". Vilket ju är lika djävla hemskt det oxo förståss. Sen är det ju åt helvete att tjejer måste kuta i grupp när de
Ja när man läser något liknande så hoppas man ju att det sedan står att man direkt kunde referera det till "en uppgörelse i den undre världen". Vilket ju är lika djävla hemskt det oxo förståss. Sen är det ju åt helvete att tjejer måste kuta i grupp när de
Quote from Jonny Persson on 29 March 2010, 20:55Just i det här fallet var det en medelålders ingenjör tror jag, på väg hem från jobbet som gick på gångvägen genom skogen. Som av någon anledning blev mördad.
Just i det här fallet var det en medelålders ingenjör tror jag, på väg hem från jobbet som gick på gångvägen genom skogen. Som av någon anledning blev mördad.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:59Själv har jag mätt upp ett antal landmärken längs mina spår för att få exakta mellantider. Det jag retar upp mig mest på är när det står folk i vägen så jag inte ser mina märken och därför missar trycka av klockan!
/Petri
Själv har jag mätt upp ett antal landmärken längs mina spår för att få exakta mellantider. Det jag retar upp mig mest på är när det står folk i vägen så jag inte ser mina märken och därför missar trycka av klockan!
/Petri
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 21:03Jag minns det där också.
Jag tror han gick från Arningen (PowerWave) mot Hägernäs.
Otäckt.
Jag minns det där också.
Jag tror han gick från Arningen (PowerWave) mot Hägernäs.
Otäckt.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 21:09Haha Petri....du fick mig att komma ihåg att för ett antal år sedan då det var varmt å jag satsade lite extra så körde jag ut flaskor med socker-vattenblandning och ställde på jämna fem-kilometers avstånd. Allt funkade jättebra tills jag kom till två stäl
Haha Petri....du fick mig att komma ihåg att för ett antal år sedan då det var varmt å jag satsade lite extra så körde jag ut flaskor med socker-vattenblandning och ställde på jämna fem-kilometers avstånd. Allt funkade jättebra tills jag kom till två stäl
Quote from Jonny Persson on 29 March 2010, 21:11Ja det stämmer Peter. Kan inte låta bli att tänka på det varje gång jag passerar.
Ja det stämmer Peter. Kan inte låta bli att tänka på det varje gång jag passerar.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 21:16Enda sättet att ha det bra är att vara nöjd!
Enda sättet att ha det bra är att vara nöjd!