Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu går det inte så fort längre men förr då jag alltid tog tid och hade alla passertider för olika platser i huvudet och jag inte tryckt riktigt på klockan så att den inte gått igång. Varje gång det hänt mig så var jag alltid säker på att just den dagen, s

Att bli omsprungen känns aldrig kul men är oftast bara att acceptera.
Här kommer lite blandade tankar i ämnet.

Lite jobbigt då man precis startat sitt långpass och medvetet håller ner tempot och blir omsprungen av någon ung spoling som bara skall springa

Ha ha! Det finns inget roligare än när man är ute på långpass och någon bestämmer sig för att man minsann inte skall springa om dem. Dom tar i så dom håller på att sk*ta ner sig för att hänga med och själv lallar man i distansfart. Det är kul att öka fart

Peter Pelikan just så har jag också gjort sprungit vidare och tagit ett varv till, det var kanske Du din rackars G-man som sprang om mig för drygt 20 år sedan i Fogdaröds motionsspår i Höör (skrattar). Nej det blir aldrig preskriberat..... men nu som 61:a

Härlig tråd! Känner så väl igen den där med distansen. Nu är det sannerliggen inte många som springer i min lilla ort, men en & annan kan springa farligt fort :@. Men de enda som springer långt som jag vet om (*) är en träningskompis och mig. Så givetvis

Konstigt....Micke Backis....e de bara du å ja som inte störs av ett endaste djävla dugg????? Hur störda är vi då..? Kanske koncentrerar vi oss på miljön,vädret,känslan i kroppen å banans beskaffenhet...Vad tror du? Kanske ska vi börja kolla in allt annat

Här är en till! Jag skulle just gå in här och skriva att jag inte stör mig på någonting när jag såg Kjells inlägg.

Fast vid närmare eftertanke inser jag att jag faktiskt stör mig - fullständigt irrationellt - på löpare som är för varmt klädda. Det är en

Jag tycker det är skitjobbigt rent ut sagt när jag kommer springande - i synnerhet i en kraftig uppförsbacke - och det står någon och blossar. Blä för att dra halsbloss när jag kommer flåsande! (t-)

folk som springer/går på "fel" sida. blir det inte lättare med högertrafik även på gångbanor och i spåren?

Jag stör mig på mördare i löpspåren. En kille blev mördad längs en av mina favoritrundor.