Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:09Nu går det inte så fort längre men förr då jag alltid tog tid och hade alla passertider för olika platser i huvudet och jag inte tryckt riktigt på klockan så att den inte gått igång. Varje gång det hänt mig så var jag alltid säker på att just den dagen, s
Nu går det inte så fort längre men förr då jag alltid tog tid och hade alla passertider för olika platser i huvudet och jag inte tryckt riktigt på klockan så att den inte gått igång. Varje gång det hänt mig så var jag alltid säker på att just den dagen, s
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:22Att bli omsprungen känns aldrig kul men är oftast bara att acceptera.
Här kommer lite blandade tankar i ämnet.Lite jobbigt då man precis startat sitt långpass och medvetet håller ner tempot och blir omsprungen av någon ung spoling som bara skall springa
Att bli omsprungen känns aldrig kul men är oftast bara att acceptera.
Här kommer lite blandade tankar i ämnet.
Lite jobbigt då man precis startat sitt långpass och medvetet håller ner tempot och blir omsprungen av någon ung spoling som bara skall springa
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:30Ha ha! Det finns inget roligare än när man är ute på långpass och någon bestämmer sig för att man minsann inte skall springa om dem. Dom tar i så dom håller på att sk*ta ner sig för att hänga med och själv lallar man i distansfart. Det är kul att öka fart
Ha ha! Det finns inget roligare än när man är ute på långpass och någon bestämmer sig för att man minsann inte skall springa om dem. Dom tar i så dom håller på att sk*ta ner sig för att hänga med och själv lallar man i distansfart. Det är kul att öka fart
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:46Peter Pelikan just så har jag också gjort sprungit vidare och tagit ett varv till, det var kanske Du din rackars G-man som sprang om mig för drygt 20 år sedan i Fogdaröds motionsspår i Höör (skrattar). Nej det blir aldrig preskriberat..... men nu som 61:a
Peter Pelikan just så har jag också gjort sprungit vidare och tagit ett varv till, det var kanske Du din rackars G-man som sprang om mig för drygt 20 år sedan i Fogdaröds motionsspår i Höör (skrattar). Nej det blir aldrig preskriberat..... men nu som 61:a
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:17Härlig tråd! Känner så väl igen den där med distansen. Nu är det sannerliggen inte många som springer i min lilla ort, men en & annan kan springa farligt fort :@. Men de enda som springer långt som jag vet om (*) är en träningskompis och mig. Så givetvis
Härlig tråd! Känner så väl igen den där med distansen. Nu är det sannerliggen inte många som springer i min lilla ort, men en & annan kan springa farligt fort :@. Men de enda som springer långt som jag vet om (*) är en träningskompis och mig. Så givetvis
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:28Konstigt....Micke Backis....e de bara du å ja som inte störs av ett endaste djävla dugg????? Hur störda är vi då..? Kanske koncentrerar vi oss på miljön,vädret,känslan i kroppen å banans beskaffenhet...Vad tror du? Kanske ska vi börja kolla in allt annat
Konstigt....Micke Backis....e de bara du å ja som inte störs av ett endaste djävla dugg????? Hur störda är vi då..? Kanske koncentrerar vi oss på miljön,vädret,känslan i kroppen å banans beskaffenhet...Vad tror du? Kanske ska vi börja kolla in allt annat
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:35Här är en till! Jag skulle just gå in här och skriva att jag inte stör mig på någonting när jag såg Kjells inlägg.
Fast vid närmare eftertanke inser jag att jag faktiskt stör mig - fullständigt irrationellt - på löpare som är för varmt klädda. Det är en
Här är en till! Jag skulle just gå in här och skriva att jag inte stör mig på någonting när jag såg Kjells inlägg.
Fast vid närmare eftertanke inser jag att jag faktiskt stör mig - fullständigt irrationellt - på löpare som är för varmt klädda. Det är en
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:40Jag tycker det är skitjobbigt rent ut sagt när jag kommer springande - i synnerhet i en kraftig uppförsbacke - och det står någon och blossar. Blä för att dra halsbloss när jag kommer flåsande! (t-)
Jag tycker det är skitjobbigt rent ut sagt när jag kommer springande - i synnerhet i en kraftig uppförsbacke - och det står någon och blossar. Blä för att dra halsbloss när jag kommer flåsande! (t-)
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:41folk som springer/går på "fel" sida. blir det inte lättare med högertrafik även på gångbanor och i spåren?
folk som springer/går på "fel" sida. blir det inte lättare med högertrafik även på gångbanor och i spåren?
Quote from Jonny Persson on 29 March 2010, 20:44Jag stör mig på mördare i löpspåren. En kille blev mördad längs en av mina favoritrundor.
Jag stör mig på mördare i löpspåren. En kille blev mördad längs en av mina favoritrundor.