Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSaker jag älskar med löpning!
You need to log in to create posts and topics.

Nä hörni ni nu klagas & gnälls det för mycket i en annan tråd med motsatt innebörd så nu får vi kompensera lite!

Är det något jag älskar med löpning så är det när det är tävling som det var idag för vissa. Typ jag och runt 300 till i Hbg för att nämna et

"-Sisten in är en rutten tolle!"

hahaha tack för goa skratt, det var visst en fin dag, trots missade nummer! 🙂

Jag var förbi Jordbodalen lite senare under min runda och i korsningen Närlundavägen/Fältarpsvägen mötte jag en lång löpande räkel som plöts

Det var myck...det var BARA sånt idag!
*Går på små moln*

IS Göta skötte det sketbra förutom en sak...vatten vid bussvägen/ankdammen hade inte varit fel, om inget annat för att hälla över sig. Andra vart törstiga... *en sipp*

Edit: -JAG är en rutten toll

Det låter som ett otroligt härligt lopp! Mer sånt!

I höstas hade jag en egen hejjarklack uppför en lång, kuperad uppförsbacke. Mötte två pensionärer med stavar, de stannade och hejjade tills jag hade tagit mig upp över krönet.. 🙂

Runners High, har bara upplevt det en enda gång men det var en sån härlig känsla. Kändes som att jag flög fram och kunde fortsätta för evigt. Vet inte vart det kom ifrån.
Det var en skön försommardag med lätt duggregn och klar luft. Tillslut började fött

Känslan efter målgång. Allting annat hatar jag.

När man duschar efteråt och känner sig duktig och uppåt!

När man gör framsteg.

Att det är så enkelt och att man kan göra det nästan var som helst och hur som helst och att man inte behöver så mycket grejer. Och att det faktiskt är kul. (L)

Det där lät faktiskt som en beskrivning på något helt annat.....;)