Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSaker jag älskar med löpning!
You need to log in to create posts and topics.

Enkelheten - På med ändamålsenliga kläder (Tights !) och skorna, ut genom dörren så är man igång.

Känslan - Ibland (tyvärr inte hela tiden) så är det bara så dj-vla skönt och det går så lätt.

Efteråt - Har inte testat någon annan aktivitet som ger en så

Jag har mycket som driver mig att löpa. Jag tycker det är super med enkelheten och tillgängligheten. Ett par dojjor och så är det bara att gå utanför dörren och köra. Jag gillar också folks avundsjuka blickar på tanten som springer, jag vet att många av d

Det känns extra fint om det är riktigt skitväder och man ändå kommit ut och kört ett rejält pass!

En av de saker som jag älskar med löpningen är de gånger man är utomlands och kör långpass. Man får se så mycket nytt och just att springa sträckor som man inte har bestämt på förhand... Det är oftast vid de tillfällena jag oftast får en runners high 🙂

Det stämmer Pontus! Helt underbart att springa på ställen man inte varit förut och utforska vägar och städer!

Härligt grabbar för er. När jag reser i östländerna får jag inte gå ut ensam på gatorna för mina kollegor. Därav missar jag mycket löpträning och andra upplevelser 🙁

Åh, är det inte när man inser att löpningen är något man gått och väntat på och sett fram emot...och inte alls förstår andra som klagar över att de "måste ta sig ut och springa" ?
Det är ju dagens absoluta höjdpunkt!

Får alltid en sorts "startkick" när

Hagel, regn och blåst hade jag tidigare ikväll närjag var ute på en 17 km runda! Underbart!!