Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSalt
You need to log in to create posts and topics.

I Statoil-macken i Hedemora så köpte jag en Dextrosol Salmiak inför Sätermaran...å den var slut innan dom första fem kilometrarna...Sen har jag kollat efter den i typ arton butiken men nada,noll,zero resultat....Statoil i Hedemora...där har vi lösningen p

Har hört för urlänge sen att många är invanda vid alltför mkt salt och får problem med saltbalansen vid t.ex. kraftig aktivitet & svettning. Den som å andra sidan inte konsumerar mycket salt drabbas inte lika svårt eftersom dennes kropp är inställd på en

Malin: Lakrits, både salt och söt, är blodtryckshöjande. Jag gissar att det är därför man inte bör äta det precis innan man springer.

Lakrits är dessutom laxerande, så det kanske är så lämpligt att äta innan ett lopp...

Jag håller med Tricky.Lakrits är nog ingen höjdare med tanken på laxseringseffekten 😉

jag citerar min gamle kemi-magister: "Det finns inga giftiga ämnen, endast giftiga doser"

Lakrits som är så gott 😉

Som kille och vill ha barn är det också dumt att äta lakrits, det är nämligen inte bra för potensen (#)
Första gången jag träffade min flickväns syster sa hon till mig om godisskålen: "Nu är det bara lakrits kvar. Det får du inte äta. Det är inte bra för

Mmmm jag gilla också lakrits och behöver inte tänka på potensen;-)

Är det bara farligt för er killar eller oss andra med?
Helt galen i lakrits ju 🙂