Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 00:04Ovanlig? Jag är helt normal, det är alla andra som beter sig högst underligt.
Jag förstår dock poängen med salt efter långpass. Bara efter dryga två timmar på cykel i solen så känner man suget efter salt.
Ovanlig? Jag är helt normal, det är alla andra som beter sig högst underligt.
Jag förstår dock poängen med salt efter långpass. Bara efter dryga två timmar på cykel i solen så känner man suget efter salt.
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 20:53Din normalitet ifrågasätter jag inte, påpekar bara att du är ovanlig:D
Under och efter träningspass är det väl bra med lite salt? För att kroppen ska kunna ta upp mer vätska? Sportdryck innehåller väl salt?
Din normalitet ifrågasätter jag inte, påpekar bara att du är ovanlig:D
Under och efter träningspass är det väl bra med lite salt? För att kroppen ska kunna ta upp mer vätska? Sportdryck innehåller väl salt?
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 22:58Jag har fått ett tips från en löparkompis att dra i mig ett gäng djungelvrål när det är varmt!Kan det vara något att köra på??
Jag har fått ett tips från en löparkompis att dra i mig ett gäng djungelvrål när det är varmt!Kan det vara något att köra på??
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 22:58Jag har fått ett tips från en löparkompis att dra i mig ett gäng djungelvrål när det är varmt!Kan det vara något att köra på??
Jag har fått ett tips från en löparkompis att dra i mig ett gäng djungelvrål när det är varmt!Kan det vara något att köra på??
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 11:02Peter: ..i alla fall för motivationens skull 😉
Peter: ..i alla fall för motivationens skull 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 11:44Djungelvrål ska du hoppa över tillsammans med allt annat salt-lakrits. Däremot tipsades jag om inför Göteborgsvarvet att stoppa i mig salta pinnar eller liknande både före och efter loppet. Tror det stod i tidningen man får inför varvet.
Djungelvrål ska du hoppa över tillsammans med allt annat salt-lakrits. Däremot tipsades jag om inför Göteborgsvarvet att stoppa i mig salta pinnar eller liknande både före och efter loppet. Tror det stod i tidningen man får inför varvet.
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 17:06Varför inte lakrits? Det som botar mitt saltsug såååå utmärkt.
Varför inte lakrits? Det som botar mitt saltsug såååå utmärkt.
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 17:14peter; varför bara när det är varmt? 😉
peter; varför bara när det är varmt? 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 17:34å varför bara när man springer?
å varför bara när man springer?
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 18:32Jag menade inte att skippa lakrits alltid. Bara att det inte är så bra efter löpning. Vid andra tillfällen är det ok att vräka i sig lite salt-godis 😉 Det är väl på samma sätt som att vin/öl inte heller är bra för träningen, men det dricker jag iaf. (h)
Jag menade inte att skippa lakrits alltid. Bara att det inte är så bra efter löpning. Vid andra tillfällen är det ok att vräka i sig lite salt-godis 😉 Det är väl på samma sätt som att vin/öl inte heller är bra för träningen, men det dricker jag iaf. (h)