Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSATS klasser
You need to log in to create posts and topics.

Hej, hoppas det inte finns någon sådan tråd än, men...

Klasser som saknas i Funbeats lista:

- Aqua Power (finns bara Aqua och Circuit)
- GRIT™ PLYO
- GRIT™ STRENGTH (det finns bara en Grit i FBlistan)

Är det jätteviktigt att precis varenda bokstavskombination som någon har kommit på för att beteckna någon obskyr form av pass finns med i listan? Använder ni faktiskt dessa distinktioner till något meningsfullt och i så fall vad? Listan är enorm som det ä

Jag vill fördubbla alla Löpning-former så de finns med och utan mössa!

> Jag vill fördubbla alla Löpning-former så de finns med och utan mössa!

+1

Dessutom behövs det varianter för om man har vantar också!

Passarna är olika, så yes, it matters 🙂

Visst är listan lång, men som tur så kommer den smarta listan ju ihåg det man tränat tidigare, så då gör det väl inget att listan är lång. Och för mig har just att kunna välja de passen jag faktiskt träna varit a

Jo, det gör väldigt mkt att listan är lång så fort man ska använda den till något meningsfullt t.ex. vid analys av sin träning.

Oj, vilken dryg stämning det var här inne. Är inte det bättre att föreslå en filterfunktion eller nåt istället för att gnälla på mig som vill att nya sats klasser läggs in?

Jag förstår att all ER träning är mycket mer meningsfullt än mitt eller andras.

Ok, så när du har registrerat dem som olika pass, använder du sedan den informationen till något? Hur?

De allra flesta vill nog ha bort dagens lista och istället ha en mer praktisk och flexibel lösning med bara ett fåtal huvudkategorier och någon form av möjlilghet att välja mer fritt.
Att ha allt i _en_ lista gör att det blir oöverskådligt.

Jag tror du missförstår och jag mfl kanske var lite elaka (på ett skämtsamt sätt förstås) men du har varit medlem i två veckor och många av oss flera år och har kanske fått lite mer erfarenhet av funbeat och har åsikter om vad som är bra och dåligt. Just