Quote from Elias Engqvist on 30 August 2012, 09:33Ja dom där hopp-och-skutt-disciplinerna tänker jag inte ha nån åsikt om.
"Löpning, cykling, simning, skidåkning, styrketräning, gympa, övrigt" är mitt förslag på generiska kategorier 🙂
Ja dom där hopp-och-skutt-disciplinerna tänker jag inte ha nån åsikt om.
"Löpning, cykling, simning, skidåkning, styrketräning, gympa, övrigt" är mitt förslag på generiska kategorier 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 09:37"Herregud, människa! Yoga är större än SATS."
*asg* Emils SATS kanske är större än Yoga? Vad vet DU? 😉 Äh. Dålig humor. Förlåt.
Tänkte precis på det Emil skrev igår om alla transport-varianter. Oavsett om man cyklar, går eller flyger, så är det ju "Tra
"Herregud, människa! Yoga är större än SATS."
*asg* Emils SATS kanske är större än Yoga? Vad vet DU? 😉 Äh. Dålig humor. Förlåt.
Tänkte precis på det Emil skrev igår om alla transport-varianter. Oavsett om man cyklar, går eller flyger, så är det ju "Tra
Quote from Elias Engqvist on 30 August 2012, 09:41Vad gäller underkategorier så skulle funbeat kunna hjälpa dig med det även om det är ett fritextfält. Då man ska mata in en ny träning kan man få en dropdownlista på vilka underkategorier man matat in tidigare så man kan välja nån av dom ELLER mata in en
Vad gäller underkategorier så skulle funbeat kunna hjälpa dig med det även om det är ett fritextfält. Då man ska mata in en ny träning kan man få en dropdownlista på vilka underkategorier man matat in tidigare så man kan välja nån av dom ELLER mata in en
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 09:46Problemet är att Funbeat har låtit det här med träningsbenämningar gå överstyr. Företagsnamn i träningsformen är ju helt irrelevant. Det finns t.ex. något som heter "SATS - Nike Get Fit" vilket är fullständigt nonsens och inget annat än varumärkesplacerin
Problemet är att Funbeat har låtit det här med träningsbenämningar gå överstyr. Företagsnamn i träningsformen är ju helt irrelevant. Det finns t.ex. något som heter "SATS - Nike Get Fit" vilket är fullständigt nonsens och inget annat än varumärkesplacerin
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 09:47Jämförelser med andra då? Tja... Det hade varit himla trevligt att få in någon annans graf under "Mina analyser", men det kan man ju inte nu ändå. 🙂
Om det finns träningsformer som "SATS - Yoga", finns det "Hemma - Yoga"? Tänk på alla människor som trän
Jämförelser med andra då? Tja... Det hade varit himla trevligt att få in någon annans graf under "Mina analyser", men det kan man ju inte nu ändå. 🙂
Om det finns träningsformer som "SATS - Yoga", finns det "Hemma - Yoga"? Tänk på alla människor som trän
Quote from Elias Engqvist on 30 August 2012, 09:53Jenny: ". Det hade varit himla trevligt att få in någon annans graf under "Mina analyser""
Då hade det ju inte varit "Mina Analyser" så det är som det ska! 😉
Jenny: ". Det hade varit himla trevligt att få in någon annans graf under "Mina analyser""
Då hade det ju inte varit "Mina Analyser" så det är som det ska! 😉
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 09:57Christer. Jag vet att du vet vad jag menar. 😉
Christer. Jag vet att du vet vad jag menar. 😉
Quote from Elias Engqvist on 30 August 2012, 09:59Jenny, jag vet att du tror dig veta att jag vet vad du menar! Definitivt!
Jenny, jag vet att du tror dig veta att jag vet vad du menar! Definitivt!
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 10:06Ok. Jag menade att jag skulle vara nyfiken på att jämföra min löpvolym över tid med någon annans. Som två splines i samma graf t.ex. På det sättet kan man få lite inspiration om träning och träningsupplägg.
Ok. Jag menade att jag skulle vara nyfiken på att jämföra min löpvolym över tid med någon annans. Som två splines i samma graf t.ex. På det sättet kan man få lite inspiration om träning och träningsupplägg.
Quote from Elias Engqvist on 30 August 2012, 10:40Jo, jag visste vad du menade - (fast du kunde bara tro att du visste 🙂 ) - ok vi slutar där!
Jo, jag visste vad du menade - (fast du kunde bara tro att du visste 🙂 ) - ok vi slutar där!