Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSATS klasser
You need to log in to create posts and topics.

Ja dom där hopp-och-skutt-disciplinerna tänker jag inte ha nån åsikt om.

"Löpning, cykling, simning, skidåkning, styrketräning, gympa, övrigt" är mitt förslag på generiska kategorier 🙂

"Herregud, människa! Yoga är större än SATS."

*asg* Emils SATS kanske är större än Yoga? Vad vet DU? 😉 Äh. Dålig humor. Förlåt.

Tänkte precis på det Emil skrev igår om alla transport-varianter. Oavsett om man cyklar, går eller flyger, så är det ju "Tra

Vad gäller underkategorier så skulle funbeat kunna hjälpa dig med det även om det är ett fritextfält. Då man ska mata in en ny träning kan man få en dropdownlista på vilka underkategorier man matat in tidigare så man kan välja nån av dom ELLER mata in en

Problemet är att Funbeat har låtit det här med träningsbenämningar gå överstyr. Företagsnamn i träningsformen är ju helt irrelevant. Det finns t.ex. något som heter "SATS - Nike Get Fit" vilket är fullständigt nonsens och inget annat än varumärkesplacerin

Jämförelser med andra då? Tja... Det hade varit himla trevligt att få in någon annans graf under "Mina analyser", men det kan man ju inte nu ändå. 🙂

Om det finns träningsformer som "SATS - Yoga", finns det "Hemma - Yoga"? Tänk på alla människor som trän

Jenny: ". Det hade varit himla trevligt att få in någon annans graf under "Mina analyser""

Då hade det ju inte varit "Mina Analyser" så det är som det ska! 😉

Christer. Jag vet att du vet vad jag menar. 😉

Jenny, jag vet att du tror dig veta att jag vet vad du menar! Definitivt!

Ok. Jag menade att jag skulle vara nyfiken på att jämföra min löpvolym över tid med någon annans. Som två splines i samma graf t.ex. På det sättet kan man få lite inspiration om träning och träningsupplägg.

Jo, jag visste vad du menade - (fast du kunde bara tro att du visste 🙂 ) - ok vi slutar där!