Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSATS klasser
You need to log in to create posts and topics.

Sorry, men det här råkar vara ett gammalt kärt ämne, du ska nog inte ta det så personligt, men det _är_ lite väsentligt att försöka förstå vad som är viktigt med det. Även du själv lär nog förstå att det inte är hållbart i längden när listan över olika fo

Är det någon av er som skulle få en försämrad upplevelse om det tillkom några olika träningsformer? Det läggs till träninigsformer mest hela tiden, och jag märker i alla fall ingen skillnad.

Till trådstartaren, skicka ett mail till Olle så fixar han det.

Och jag menade aldrig att vår träning är viktigare än din! Jag vet iofs inte vad du vill göra med din registrerade träning, men jag tror att du också kan ha nytta av en kortare lista vid ngt tillfälle.

Jag använder min registrerade data för att göra eft

Egentligen tycker jag att alla ska få skriva precis vad de vill. Utan att behöva messa Olle först.

Själv använder jag inte mössa, bara buff!
Men allvarligt, jag tycker inte det är ngt större problem att listan är så¨lång. Jag använder inte alla träningsformer, så min "analys" brukar fungera rätt enkelt ändå, så att alla andra finns stör inte mig för d

Jag tycker att det är klart att alla träningsformer ska vara med (!) - det är bara dess (listans alltså) utformning jag har något emot.

Edit: som vanligt tänker jag fortare än jag skriver.

Min idé är att man bara ska skriva in ett generiskt namn (Löpning, cykling, SATS, osv.) och sen skriver man sin egen beskrivning i ett fritextfält. Tänk vad lätt det skulle bli för alla parter.

Min idé är att man bara ska skriva in ett generiskt namn (Löpning, cykling, SATS, osv.) och sen skriver man sin egen beskrivning i ett fritextfält. Tänk vad lätt det skulle bli för alla parter.

Undrar om man skulle vara överens om hur hierarkin ska se ut. Till exempel, ska det vara:

SATS > Yoga

eller

Yoga > SATS

?

Herregud, människa!

Yoga är större än SATS.