Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 11:24Christer:
"Löpning, cykling, simning, skidåkning, styrketräning, gympa, övrigt" är mitt förslag på generiska kategorier"
Lysande förslag!
Möljligen skulle man kunna tänka sig en kategori för bollsporter också.
Dvärgkastning, schack, dart och liknande
Christer:
"Löpning, cykling, simning, skidåkning, styrketräning, gympa, övrigt" är mitt förslag på generiska kategorier"
Lysande förslag!
Möljligen skulle man kunna tänka sig en kategori för bollsporter också.
Dvärgkastning, schack, dart och liknande
Quote from Elias Engqvist on 30 August 2012, 12:48Javisstja bollsporter - glömde dom ja...
Javisstja bollsporter - glömde dom ja...
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 12:55Egentligen behövs endast tre träningsformer:
- Snabba rörelser
- Långsamma rörelser
- VilaIntressant nog så finns de två senare i Funbeats lista men inte den första!
Egentligen behövs endast tre träningsformer:
- Snabba rörelser
- Långsamma rörelser
- Vila
Intressant nog så finns de två senare i Funbeats lista men inte den första!
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 13:32Eller så skiter man i träningskategorierna och man får själv skriva de saker man tycker det är (en eller flera, t.ex. "löpning, intervaller, barnvagn" osv...
Eller så skiter man i träningskategorierna och man får själv skriva de saker man tycker det är (en eller flera, t.ex. "löpning, intervaller, barnvagn" osv...
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 09:15"Ja dom där hopp-och-skutt-disciplinerna tänker jag inte ha nån åsikt om.
Tar och låtsas att jag skrev det där själv, tar en kopp kaffe, och ä
"Ja dom där hopp-och-skutt-disciplinerna tänker jag inte ha nån åsikt om.
Tar och låtsas att jag skrev det där själv, tar en kopp kaffe, och ä
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 09:20Jag har svårt att förstå varför gymmets namn ska stå med i träningspasset. Ska alla gruppträningsformer listas med alla Sveriges (eller för den delen världens) gym framför blir listan oändlig... Förklara gärna!
Edit: Sveriges, inte sveriges
Jag har svårt att förstå varför gymmets namn ska stå med i träningspasset. Ska alla gruppträningsformer listas med alla Sveriges (eller för den delen världens) gym framför blir listan oändlig... Förklara gärna!
Edit: Sveriges, inte sveriges
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 18:02Jobbar Jana möjligtvis på SATS och är sur på att Friskis&Svettis passen finns med i listan?
Jobbar Jana möjligtvis på SATS och är sur på att Friskis&Svettis passen finns med i listan?
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 22:39Hehe, nej då. Däremot betalar jag för ett dyrt gymkort (pga deras klassutbud) och anledningen till mitt inlägg var att de övriga klasser fanns med och att jag gillar Aqua Power vilket är lite jobbigare än övriga Aquaklasser, inget mer än så.
Sedan kan j
Hehe, nej då. Däremot betalar jag för ett dyrt gymkort (pga deras klassutbud) och anledningen till mitt inlägg var att de övriga klasser fanns med och att jag gillar Aqua Power vilket är lite jobbigare än övriga Aquaklasser, inget mer än så.
Sedan kan j
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 23:10Har förstått att detta är ett något infekterat ämne, men visst ställer antalet olika (men snarlika) pass till fler problem än de löser. Funderade senast idag på varför mitt lopp i förra veckan inte fanns med i mina rapporter ända tills jag insåg att det v
Har förstått att detta är ett något infekterat ämne, men visst ställer antalet olika (men snarlika) pass till fler problem än de löser. Funderade senast idag på varför mitt lopp i förra veckan inte fanns med i mina rapporter ända tills jag insåg att det v
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 08:54Shift-klicka så har du lagt till alla formerna av löpning på 10 sekunder.
Jag använder ett par former av löpning, och ett par former av orientering. Jag förstår inte vad problemet är för de som bara vill använda en huvudform? Kanske är ämnet så infektera
Shift-klicka så har du lagt till alla formerna av löpning på 10 sekunder.
Jag använder ett par former av löpning, och ett par former av orientering. Jag förstår inte vad problemet är för de som bara vill använda en huvudform? Kanske är ämnet så infektera