Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 10:21Fast det är väl ändå inte det det handlar om Magnus? Som jag förstått det har det diskuterats en bättre teknisk lösning så att alla kan registrera sin träning precis som de vill.
Fast det är väl ändå inte det det handlar om Magnus? Som jag förstått det har det diskuterats en bättre teknisk lösning så att alla kan registrera sin träning precis som de vill.
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 19:22Fast det här är väl precis lika bestämt av några, Magnus, det råkar bara passa dig.
Fast det här är väl precis lika bestämt av några, Magnus, det råkar bara passa dig.
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 19:48Hur menar du då Fredrik, ingen har bestämt att jag måste registrera all min löpning som "Löpning" eller att jag måste använda alla de 40 underformer som finns?
Hur menar du då Fredrik, ingen har bestämt att jag måste registrera all min löpning som "Löpning" eller att jag måste använda alla de 40 underformer som finns?
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 19:51Jenny, vad är "det här"? Jag svarade på Jockes inlägg., och där ser jag inget om underkategorier.
Jenny, vad är "det här"? Jag svarade på Jockes inlägg., och där ser jag inget om underkategorier.
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 19:52Det vore intressant att få veta exakt hur många olika passtyper det finns…
Eftersom listan inte visar alla pass så är det mer eller mindre omöjligt att få facit. Såvitt jag förstår så finns det bara plats för 26 alternativ - vilket kommer upp om man exemp
Det vore intressant att få veta exakt hur många olika passtyper det finns…
Eftersom listan inte visar alla pass så är det mer eller mindre omöjligt att få facit. Såvitt jag förstår så finns det bara plats för 26 alternativ - vilket kommer upp om man exemp
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 19:57Magnus: pratar du med mig nu? Jag har inte skrivit "det här"?
Magnus: pratar du med mig nu? Jag har inte skrivit "det här"?
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 20:04Nej, jag menade "det det handlar om".
Nej, jag menade "det det handlar om".
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 20:20Mitt inlägg var ett svar på "Kanske är ämnet så infekterar för att några få vill bestämma hur andra skall registrera sin träning och på vilket sätt detta görs bäst?".
Som en av de som vill få ner listan till ett rimligt antal valmöjligheter kände jag mig
Mitt inlägg var ett svar på "Kanske är ämnet så infekterar för att några få vill bestämma hur andra skall registrera sin träning och på vilket sätt detta görs bäst?".
Som en av de som vill få ner listan till ett rimligt antal valmöjligheter kände jag mig
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 21:01Någon har bestämt att det ska fungera som det gör nu. Det är ett sätt att göra det på. Samma funktion kan uppnås på andra sätt. Jag har aldrig sagt att min avsikt är att du inte ska kunna skilja på dina pass. Däremot har jag kommit med förslag på vad jag
Någon har bestämt att det ska fungera som det gör nu. Det är ett sätt att göra det på. Samma funktion kan uppnås på andra sätt. Jag har aldrig sagt att min avsikt är att du inte ska kunna skilja på dina pass. Däremot har jag kommit med förslag på vad jag