Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 12:00Lars-Åke:Såg att Sportamore hade dom i sin meny;)Det får nog bli ett par här oxå(t+)
Lars-Åke:Såg att Sportamore hade dom i sin meny;)Det får nog bli ett par här oxå(t+)
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 20:59Peter, kanon.
Lite lustigt att Sportamore tycks vara de enda i Europa som har denna färg som ju är helt ny.
Peter, kanon.
Lite lustigt att Sportamore tycks vara de enda i Europa som har denna färg som ju är helt ny.
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 22:10@Johanna, nya Kinvaran har nytt mesh (t+)
@Johanna, nya Kinvaran har nytt mesh (t+)
Quote from Susan Hartley on 29 January 2011, 07:59Tack Bjarne! Jag ska ta en titt på den! 🙂
Tack Bjarne! Jag ska ta en titt på den! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 18:05Är dessa den gamla modellen?
http://www.wiggle.co.uk/saucony-progrid-kinvara-shoes/
Är dessa den gamla modellen?
http://www.wiggle.co.uk/saucony-progrid-kinvara-shoes/
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 18:49Alltså, handlar inte den här tråden om olika sorters Kinvara? Mina heter inte Progrid. (#)
Alltså, handlar inte den här tråden om olika sorters Kinvara? Mina heter inte Progrid. (#)
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 19:20Thomas:
Ja, det är 2010:an.Kristina:
Vad heter dina Kinvara om dom inte heter ProGrid?
Thomas:
Ja, det är 2010:an.
Kristina:
Vad heter dina Kinvara om dom inte heter ProGrid?
Quote from Elias Engqvist on 29 January 2011, 20:00Jag tror dom heter ProGrid för det heter mina och om jag kommer ihåg rätt köpte vi samma dag på Runners Store?
Jag tror dom heter ProGrid för det heter mina och om jag kommer ihåg rätt köpte vi samma dag på Runners Store?
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 20:31Nån som har haft problem med gruskorn i sulan och har något tips? Hade 2 stycken relativt stora gruskorn inkilad i sulan efter första passet och fortsätter det så kommer dem slitas ut/förstöras relativt snabbt...
Nån som har haft problem med gruskorn i sulan och har något tips? Hade 2 stycken relativt stora gruskorn inkilad i sulan efter första passet och fortsätter det så kommer dem slitas ut/förstöras relativt snabbt...
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 21:11Fel av mig - dom heter så. 🙂
Fel av mig - dom heter så. 🙂