Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 11:16Fick ehm mina nya Kinvara igår, de svart/gula.
provade dem idag på löpbandet och måste säga att de är underbara. De sitter som en strumpa på foten. Lätta och smidiga. Som ni säger innan är detta inte en sko för hällöpare.
Längtar till att använda dem ute
Fick ehm mina nya Kinvara igår, de svart/gula.
provade dem idag på löpbandet och måste säga att de är underbara. De sitter som en strumpa på foten. Lätta och smidiga. Som ni säger innan är detta inte en sko för hällöpare.
Längtar till att använda dem ute
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 23:46Ett tips kan ju vara att testa dom "live" både passform/storlek + på ett löpband. Har själv ett par kinvara, och är nöjd med både passform och löpkänsla. Bra dämpning, och fungerar nog bra som en mängdträningssko med. Inte bara som intervall/tävlingssko.
Ett tips kan ju vara att testa dom "live" både passform/storlek + på ett löpband. Har själv ett par kinvara, och är nöjd med både passform och löpkänsla. Bra dämpning, och fungerar nog bra som en mängdträningssko med. Inte bara som intervall/tävlingssko.
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 10:33>>>>Jag har bara en sak emot dom - dom skaver lite mot mina fotknölar på sidan - dvs dom går lite för högt upp!
Undrar om detta är typiskt för Saucony. På mina Triumph måste jag alltid lägga plösen noga tillrätta innan jag snörar för att slippa att skon
>>>>Jag har bara en sak emot dom - dom skaver lite mot mina fotknölar på sidan - dvs dom går lite för högt upp!
Undrar om detta är typiskt för Saucony. På mina Triumph måste jag alltid lägga plösen noga tillrätta innan jag snörar för att slippa att skon
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 11:52Blir väldigt sugen på att köpa ett par efter att ha läst alla hyllningar här. Hur är storlekarna jämfört med t ex DS Trainer?
Blir väldigt sugen på att köpa ett par efter att ha läst alla hyllningar här. Hur är storlekarna jämfört med t ex DS Trainer?
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 12:48Har nu testat den både på löpband och ute. Satt som en smäck direkt och grymt sköna att springa i. Passen var 11 km på löpbandet och 7 km ute, tycker de känns lika lätta som mina Saucony Grid Type A3 men med lite mer dämpning, tanken är att jag ska spring
Har nu testat den både på löpband och ute. Satt som en smäck direkt och grymt sköna att springa i. Passen var 11 km på löpbandet och 7 km ute, tycker de känns lika lätta som mina Saucony Grid Type A3 men med lite mer dämpning, tanken är att jag ska spring
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 22:34Jag har haft mina i några månader nu, och älskar dem. De är lätta och sköna, och tillräcklig dämpning för att springa maraton i dem utan några som helst problem. Dessutom är de de enda skor jag testat (och jag har testat en hel del) som inte ger mig blåso
Jag har haft mina i några månader nu, och älskar dem. De är lätta och sköna, och tillräcklig dämpning för att springa maraton i dem utan några som helst problem. Dessutom är de de enda skor jag testat (och jag har testat en hel del) som inte ger mig blåso
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 22:44Ja Kinvara är ett par bra skor. Det håller jag med om. Bra dämpning o så med. Trots att dom är så lätta. Men jag upplever att dom är lite väl "luftiga" i tåboxen. Nån mer som upplevt samma sak, eller är det bara jag?? 🙂
Ja Kinvara är ett par bra skor. Det håller jag med om. Bra dämpning o så med. Trots att dom är så lätta. Men jag upplever att dom är lite väl "luftiga" i tåboxen. Nån mer som upplevt samma sak, eller är det bara jag?? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 23:39Jag har både Saucony Pro Grid kinvara + ett par Adidas Adizero Adios + ett par Asics Trail Attack till terrräng. Men jag kanske missade frågan nu? : )
Jag har både Saucony Pro Grid kinvara + ett par Adidas Adizero Adios + ett par Asics Trail Attack till terrräng. Men jag kanske missade frågan nu? : )
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 08:24Kinvara 2: i stort sätt oförändrad.
http://blog.runningwarehouse.com/uncategorized/saucony-kinvara-2-first-look/
Kinvara 2: i stort sätt oförändrad.
Quote from Fernanda Zei on 11 January 2011, 11:42Underbara nyheter! (t+)
Det enda jag inte varit nöjd med är top-meshen som gick sönder tämligen omgående, och den verkar vara en av de få ändringar de gör. Mycket trevligt.
Underbara nyheter! (t+)
Det enda jag inte varit nöjd med är top-meshen som gick sönder tämligen omgående, och den verkar vara en av de få ändringar de gör. Mycket trevligt.