Quote from Berit Bengtson on 20 May 2009, 23:22En sådan jämförelse blir väldigt mkt personligt tyckande, och även fördomar (som redan har visat sig i tråden).
Tidningen Tour har gjort ett försök att jämföra -08 grupperna med det här samlade reultatet
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10
En sådan jämförelse blir väldigt mkt personligt tyckande, och även fördomar (som redan har visat sig i tråden).
Tidningen Tour har gjort ett försök att jämföra -08 grupperna med det här samlade reultatet
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 23:26Ett test med tyska fördomar och subjektiva betyg?
Cycling plus har testat Record, Red och DA i senaste numret
Ett test med tyska fördomar och subjektiva betyg?
Cycling plus har testat Record, Red och DA i senaste numret
Quote from Berit Bengtson on 20 May 2009, 23:29Har Cycling+ börjat med tester?
De har väl aldrig tryckt annat än recensioner?I en recension påstod de tex att Reynolds 753-rören inte enbart var lättare utan dessutom styvare än Reynolds 531-rör!
Den nivån är det på deras skriverier.
Har Cycling+ börjat med tester?
De har väl aldrig tryckt annat än recensioner?
I en recension påstod de tex att Reynolds 753-rören inte enbart var lättare utan dessutom styvare än Reynolds 531-rör!
Den nivån är det på deras skriverier.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 23:36Du har kanske inte läst Cycling plus den senaste tiden?
Du har kanske inte läst Cycling plus den senaste tiden?
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 18:38som dom sa på cykloteket! pro modellen har mkt stabilare hjul och är mer lättväxlad än team modellen det va det som skillde cyklarna åt
som dom sa på cykloteket! pro modellen har mkt stabilare hjul och är mer lättväxlad än team modellen det va det som skillde cyklarna åt
Quote from Sandra Näslund on 21 May 2009, 20:16>Håkan
Finns Tour-testerna att ladda ner översatta?
Översätter man via diverse interntsajter blir det inte helt förståeligt.
>Håkan
Finns Tour-testerna att ladda ner översatta?
Översätter man via diverse interntsajter blir det inte helt förståeligt.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 20:24Hej:)
Precis nybliven ägare till en Scott CR1 Team. Måste säga att den känns riktigt fin alltså. Ett bra val!
Hej:)
Precis nybliven ägare till en Scott CR1 Team. Måste säga att den känns riktigt fin alltså. Ett bra val!
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 20:30Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 20:35Tours tester är översatta till Plattyska.
Tours tester är översatta till Plattyska.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 21:03Håkan C skrev : Personligen skull jag hellre köpa en CR1 Team istf CR1 Pro och för de sparade 5500:- skulle jag köpa finare hjul.
Även nuvarande 105 fungerar MYCKET bra och 5500:- märks mer på hjulen.Detta gjorde jag , köpte nya hjul alltså , ett par zi
Håkan C skrev : Personligen skull jag hellre köpa en CR1 Team istf CR1 Pro och för de sparade 5500:- skulle jag köpa finare hjul.
Även nuvarande 105 fungerar MYCKET bra och 5500:- märks mer på hjulen.
Detta gjorde jag , köpte nya hjul alltså , ett par zi