Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:13Är det någonting särskilt som särskiljer Specializeds skor jämfört med övriga tillverkares?
Är det någonting särskilt som särskiljer Specializeds skor jämfört med övriga tillverkares?
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:14Mina fötter gillar Sidi bättre.
Mina fötter gillar Sidi bättre.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:21Ja de har ett koncept där foten lutar utåt på trampan just för att spara knän. Det hade motsatt effekt på mig och jag har läst att det haft det på andra också.
Ska se om jag hittar någon bra länk....
Ja de har ett koncept där foten lutar utåt på trampan just för att spara knän. Det hade motsatt effekt på mig och jag har läst att det haft det på andra också.
Ska se om jag hittar någon bra länk....
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:26Jag kör med Specialized och har tyckt att det känns som de lutar något utåt. Knäna har dock klarat sig fint, men jag kan tänka mig att det är individuellt.
Jag kör med Specialized och har tyckt att det känns som de lutar något utåt. Knäna har dock klarat sig fint, men jag kan tänka mig att det är individuellt.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:30http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCTechPopup.jsp?pid=Shoes_KeyTech09
Ja det funkar säkert bra för många och med de fördelar de pratar om, men det är iaf något speciellt med designen som man kanske inte tänker på.
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCTechPopup.jsp?pid=Shoes_KeyTech09
Ja det funkar säkert bra för många och med de fördelar de pratar om, men det är iaf något speciellt med designen som man kanske inte tänker på.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:33Tack för intressant information.
Definitivt ingenting som jag har blivit upplyst om i en Cykelbutik i samband med att jag kollat på cykelskor. Som tur är verkar de passa mig bra då. Med lite tur kanske det kan justeras med en sula om man köpt en sko och
Tack för intressant information.
Definitivt ingenting som jag har blivit upplyst om i en Cykelbutik i samband med att jag kollat på cykelskor. Som tur är verkar de passa mig bra då. Med lite tur kanske det kan justeras med en sula om man köpt en sko och
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:47Synd att de inte informerar i butiken. Jag försökte mig på att trixa med sulor men lyckades inget vidare får jag säga. Lånade ut dom till en spekulant som fick testa att de verkligen funkade för honom och kunde sen sälja dom med gott samvete.
Sen blev det
Synd att de inte informerar i butiken. Jag försökte mig på att trixa med sulor men lyckades inget vidare får jag säga. Lånade ut dom till en spekulant som fick testa att de verkligen funkade för honom och kunde sen sälja dom med gott samvete.
Sen blev det
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:49Skrivs mycket om "trampor" på FB idag.....
Skrivs mycket om "trampor" på FB idag.....
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:50Tog rätt många inlägg...
Tog rätt många inlägg...